در بسیاری از بازی های استراتژیک تنها یک هدف و یک مسیر وجود دارد و این باعث می شود که بازیکن های کوچکتر بعد از طی چند ماه از بازی دیگر انگیزه ای برای ادامه بازی نداشته باشند، زیرا توان رقابت با بازیکن های بزرگ برای هدف اصلی را ندارند. اما در عصر پادشاهان، بازی داری اهداف مختلفی است که از یک بازیکن کوچک با یک شهر تا بازیکن های بزرگ با صدها شهر، انگیزه دارند تا آخرین روز سرور به بازی خود ادامه بدهند.

اگر بخواهم کمی مسئله را بیشتر توضیح بدهم.

1- اهداف کوچک: جایزه های نقدی و غیر نقدی ( به ارزش 50 تا 500 هزار ریال ) واقع در واحه های گینگیزها. برای یافتن این جوایز شما به ارتش بزرگی نیاز ندارید.

2- اهداف میانی: یافتن کلیدها جهت ورود به کلوب قهرمانان + دریافت جایزه نقدی ( 500 هزار ریال + یک میلیون ریال )

3- اهداف بزرگ: یافتن و تسخیر قلعه اصلی حاوی کلاه خود قدرت و کتیبه جاودان و نوشتن اسم خود در کتیبه + ورود به کلوب طلایی قهرمانان

4- هدف نهایی ( در episode های اولیه)ک سه روز مقاومت در برابر سایر بازیکن ها و گینگیزهایی که می خواهند کتیبه جاودان را پس بگیرند. پس از این سه روز مقاومت شما صاحب صندوق ویژه حمل کتیبه می شوید که این در سرورهای بعدی و در کلوب طلایی بسیار برای شما مفید می باشد.

در ضمن در طول مدت بازی اصلی شما می توانید در بازی های کوچک داخل بازی مثل نبرد افکار ( بازی دوز و بازی اتللو )، شکار پرندگان، جنگل پر حادثه ( به زودی) نیز به رقابت با سایرین بپردازید و لحظاتی پر از هیجان را تجربه کنید.

عصر پادشاهان، دنیای پر از هیجان برای همه

با توجه به درخواست های زیاد بازیکنها برای ایجاد شرایطی ویژه دوره امتحانات و یا سفرهای تابستانی، قابلیت غیر فعال کردن موقتی اکانت به بازی اضافه شد و هم اکنون در حال تست آن هستیم و تا چند روز آینده به بازی (بخش تنظیمات ) اضافه خواهد شد.

بازیکن می تواند در کل دوره بازی خود، اکانت اش را به مدت 20 روز ( در یک نوبت و یا در چند نوبت) غیر فعال نماید. شرایط اکانت های غیر فعال به صورت زیر خواهد بود:
  • تولید منابع صفر می شود.
  • مصرف گندم سربازان صفر می شود.
  • امکان حمله به این بازیکن وجود ندارد.
  • خود بازیکن تا زمانیکه درخواست فعال شدن مجدد ندهد و یا به انتهای دوره غیر فعال بودن نرسد، نمی تواند هیچ کاری در اکانت خود انجام دهد.
  • بازار او غیر فعال می شود.

امیدواریم این قابلیت جدید بتواند شرایط خوبی برای دوستانی که به امتحانات آخر سال خودشان نزدیک می شوند، فراهم نماید.

سلام خدمت همه قهرمانان بزرگ عصر پادشاهان

باید خدمت همه دوستان عرض کنیم که پیش ثبت نام سرور شماره سه بازی عصر پادشاهان از امروز آغاز شد. شروع بازی در این سرور از اول اردیبهشت خواهد بود. برای ثبت نام می توانید به آدرس http://www.kingsera.ir مراجعه بفرمایید.

به امید دیدار همه شما دوستان در سرور سه.

موفق باشید
تیم عصر پادشاهان
بازیکنان برای رسیدن به مهارت لازم برای جنگ نهایی باید تمرین های مختلفی را تجربه کنند. شکار پرندگان یکی از مهمترین این تمرینات است که باعث افزایش قدرت کماندارن می شود.
 
1333637059hunter2.jpg

 
سلام خدمت همه دوستان

باید خدمت همه عرض کنیم که با توجه به روند بسیار سریع رشد بازیکنان سرور یک و سرور دو، از 20 فروردین پیش ثبت نام سرور3 آغاز می شود و بازی از اول اردیبهشت آغاز خواهد شد.

امیدواریم در این سرور نیز شاهد حضور قوی همه دوستان باشیم.

با احترام
تیم عصر پادشاهان
در ابتدا سال جدید را خدمت همه بازیکنان عزیز عصر پادشاهان تبریک عرض می کنیم و باید به اطلاع شما برسانیم که با هدف ارتقا کیفیت و افزایش سرعت سرورها در زمان های اوج بار، عملیات ارتقا سخت افزاری سرورها از ساعت ۴:۰۰ بامداد روز اول فرودین ۹۱ آغاز شد و با کمترین قطعی ممکن ( حدود ۲۰ دقیقه برای مجموع سرور یک و سرور دو ) سخت افزار سرور یک و سرور دو ارتقا یافت.

موفق و پیروز باشید
تیم عصر پادشاهان