با توجه به پر شدن ظرفیت سرور 2 و روند سریع ثبت نام در سرور3، پیش ثبت نام سرور4 از روز سوم خرداد آغاز و بازی در این سرور از تاریخ 13 خرداد شروع خواهد شد. این سرور نیز همانند سایر سرورها با سرعت 2X راه اندازی خواهد شد.

امیدواریم همه شما دوستان را در سرور 4 نیز ملاقات نماییم.

موفق و پیروز باشید.
تیم عصر پادشاهان
از ساعت 11 صبح چهارشنبه ارتقا بازی به نسخه جدید آغاز شد و به جهت افزایش کارایی و سرعت، سخت افزار سرورها نیز به یک کلاستر بسیار قدرتمند ارتقا یافت. البته این ارتقا به دلیل حجم بالای اطلاعات و پیچیدگی های کار کمی بیش از انتظار ما زمان برد و با کار یکسره تیم فنی در نهایت در سحرگاه پنجشنبه پروسه ارتقا تمام شد و همه سرورهای بازی فعال شدند.

موفق و پیروز باشید
تیم فنی عصر پادشاهان
با توجه درخواست های برخی از دوستان، تصاویری از مراحل تولید بخش های شکار پرندگان و جنگل اسرارآمیز خدمتتان تقدیم می گردد.
1335773742h1.jpg
 
1335773756h2.jpg
 
این بخش ها به زودی به بازی اضافه خواهند شد و بازیکنان می توانند هیجان یک شکار طبیعی را با قهرمان های خود در یک دنیای کاملا 3D تجربه کنند.
همانطور که می دانید در تیرماه (6 الی 10 ام) امسال دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای ایران در تهران ( مصلای امام خمینی ) برگزار می شود. عصر پادشاهان نیز در این نمایشگاه میزبان کلیه بازیکنان عزیز خود خواهد بود. ما تصمیم داریم این دیدار که اولین آشنایی نزدیک تیم عصرپادشاهان با قهرمانان بازی می باشد را به بهترین شکل ممکن برگزار نماییم. لذا از دوستانی که نظر و یا ایده ای برای برگزاری با شکوه این مراسم دارند دعوت می شود تا ایده های خود را برای ما ارسال نمایند تا در نمایشگاه مورد استفاده قرار گیرد.

در ضمن باید خدمت دوستان عرض کنیم که در روز دوم نمایشگاه مراسم اعطای جوایز سرور یک برگزار خواهد شد. البته یکسری مسابقه هم توی نمایشگاه داریم مثل جام جهانی دوز و اتلو و شکار پرندگان که در هر روز به برندگان جوایز ارزشمندی اعطا خواهد شد.

منتظر نظرات و ایده های ارزشمند شما هستیم.


گینگیزها اقوام وحشی هستند که امنیت و صلح در دنیای بازی را به هم می ریزند. این اقوام از سرزمین های دور به اینجا کوچ می کنند تا با غارت شهرهای آباد، برای خود ثروتی به دست بیاورند. گینگیزها به صورت کاملا خودکار و توسط کامپیوتر کنترل می شوند و کلیه الگوریتم های وابسته به آنها اعم از ساخت نیرو، تعداد لشکریان و وضعیت حمله ها بستگی به داده های موجود در سرور دارد. یعنی بر اساس تعداد شهرها، وضعیت نیروی نظامی آنها و میانگین 100 همر اول سرور، گینگیزها تجهیز می شوند.

مراحل ظهور گینگیزها در بازی:
1- غارت اولیه شهرها: حدودا پس از گذشت یک ششم از دوره بازی، گینگیزها غارت های خود را شروع می کنند و سعی می کنند با غارت منابع از شهرها در اطراف شهرها برای خود آبادی هایی را بنا کنند.
2- حمله های بزرگ: بعد از گذشت نیمی از سرور گینگیزها برای نشان دادن قدرت خود به همرهای بزرگ سرور حمله می کنند و سعی می کنند برخی شهرها را تسخیر کنند. این حمله ها در یک بازه کوتاه (حدود 48 تا 72 ساعت) انجام می شود.
3- آوردن گنجینه به آبادی ها: در اواخر دوره بازی گینگیزها مجددا همه آبادی هایی که توسط قهرمان ها تسخیر شده است را پس می گیرند و گنجنیه های خود را به آنها منتقل می کنند. لازم به ذکر است در برخی نگارش از سرورهای بازی، کلا آبادی ها دیر آزاد می شوند و همزمان با آزادسازی آنها هدایا نیز در آنها قرار می گیرد.
4- ساخت کتیبه جاودان و سایر گنجینه های ابدی: گینگیزها در انتهای هر سرور کتیبه جاودان مربوط به آن سرور را وارد بازی می کنند و در بین شهرهای اصلی خود مخفی می کنند. البته در کنار کتیبه یک گنجینه دیگر همانند شمشیر قدرت، عصای حکمت و  . . . نیز وجود دارد که در همان زمان وارد بازی می شود.

وضعیت نظامی گینگیزها:
این اقوام وحشی نیز همانند سایرین دارای دو نوع پیاده نظام، دو نوع سواره نظام، جاسوس و دژکوب و مجنیق هستند. در برخی سرورها آنها دارای اژدها سوارانی مخوف هستند که البته بازیکنان نیز می توانند در آن سرورها، برای مقابله با این اقوام اهریمنی به شکار و تربیت اژدهای پرنده بپردازند.
نکته: سطح قدرت دفاعی و هجومی گینگیزها در آکادمی آنها 20 می باشد.
با ورود گینگیزها و گنجینه های آنها به نقشه، مرحله جوایز آغاز شد. در این مرحله امکانات زیر برای رسیدن به اهداف بزرگ آخر بازی فعال شد:

1- عمارت قهرمان جهت پرورش و مدیریت قهرمانان بزرگ

2- نیروهای تخصصی جهت استخراج آبادی ها و افزایش سطح منابع

3- خزانه و گنجینه ها

4- اردوگاه نیز برای اعزام و کنترل قهرمان ارتقا می یابد.

امیدواریم شما را در جمع برندگان و قهرمانان خوش شانس سرور یک ملاقات نماییم.

موفق پیروز باشید
تیم عصر پادشاهان
سرانجام در سرور یک بازی به مرحله هدایا رسید و گینگیزها در حال حرکت به سمت شهر هستند. گینگیزها در کنار شهرها آبادی هایی می سازند تا گنجینه های خود را در آن مخفی کنند و پس از تسخیر شهرها از آنها استفاده نمایند. اینجاست که بازیکن ها باید با تربیت قهرمان در شهرهای خود به جستجو در این آبادی های بپردازند.

قهرمان: 
برای تربیت قهرمان بازیکن باید عمارت قهرمان داشته باشد و برای آموزش قهرمان ها بسته به نوع آنها ( نیزدار ، شمشیرزن، کماندار و شوالیه ) به میزان خاصی امتیاز هوش نیاز و منابع نیاز دارید. البته اگر بازیکنی امتیاز هوش نداشته باشد، می تواند به جای امتیاز هوش از سکه استفاده نماید.
هر بازیکن می تواند به هر تعدادی که بخواهد قهرمان تربیت نمایند و آنها را برای حمله و یا دفاع تربیت نماید.

آبادی های گینگیزها:
این آبادی ها در اطراف شهرهای بازیکنان بنا می شوند و در هر کدام انبارهایی از منابع توسط گینگیزها قرارداده شده است. یک بازیکن می تواند با تسخیر یک آبادی توسط قهرمان خود، با ارسال نیروهای تخصصی مرتبط به آن آبادی تولیدات شهرهای خود را تا سقف 75% بالا ببرد. البته برخی آبادی ها دارای دو نوع منبع هستند و در این آبادی ها تولیدات شهرها از هر نوع منبع 50% بالا می رود.
نیروی تخصصی برای استخراج  آبادی های گندمی : کشاورز، برای آبادی های با ذخایره آهن، صنعتگر و برای آبادی های با ذخایر چوب نجار و برای آبادی های با ذخایر سنگ، معمار می باشد. هر نیروهای تخصصی می تواند 5% تولید شهر شما را بالا ببرد. در ضمن با ارسال منجم به آبادی ها به ازای هر منجم 2% تولید سایر نیروهای تخصصی در آن آبادی افزایش می یابد. دقت کنید که ارسال منجم به تنهایی هیچ کاربردی ندارد.
نکته: شما آبادی هایی را می توانید تسخیر نمایید که در 7*7 شهر شما باشند. شما در سطح 10 عمارت قهرمان یک آبادی و در سطح 20 آبادی دیگری را می توانید تصاحب نمایید.

گنجینه ها:
گنجینه ها در چهار قسمت نقشه به صورت مساوی و تصادفی چیده شده اند. در هر آبادی ممکن است گنجینه وجود داشته باشد و یا آبادی تنها دارای منابع سنگ و چوب و  . . . باشد. این مسئله را با جاسوسی و بر اساس تعداد سربازان گینگیز مستقر در آن آبادی می توانید متوجه شوید. بسته به نوع گنجینه در آبادی بین 100سرباز تا 250 هزار سرباز گینگیز در آبادی ها وجود دارد و بازیکن ها باید با اعزام جاسوس اهداف خود را مشخص نمایند. یعنی هر چه گنجینه ارزشمندتری در آبادی باشد، تعداد سربازهای محافظ آن بیشتر است. گنجینه های مستقر در آبادی ها عبارت اند از:  کلید طلایی ، کلید نقره ها، صندوقچه کوچک، کیسه 500 سکه ای، کیسه 100 سکه ای و کیسه 50 سکه ای می باشد.
نکته: برای جستجوی گنجینه ها شما می توانید کلیه آبادی هایی که در 30*30 شهر های شما هستند را جستجو نمایید.

جابجایی گنجینه های تسخیر نشده:
مکان گنجینه داخل آبادی ها به دو دلیل ممکن است تغییر کند و به آبادی دیگری منتقل شود:
1- جابجایی در صورت تسخیر آبادی حاوی گنجینه و نداشتن خزانه در شهر مهاجم
2- جابجایی کلی بعد از 12 از آزاد شدن گنجینه ها و عدم تسخیر آنها


افزایش شعاع مجاز برای جستجوی گنجینه ها: 

فرض کنید گنجینه ها در  یک سرور در تاریخ A وارد بازی شوند. در تاریخ A+12 روز گنجینه های تسخیر نشده، جابجا می شوند و از تاریخ A +20  روز به بعد، هر دو روز یک واحد به شعاع قابل جستجو که 15 است اضافه می شود. یعنی کاربر از تاریخ A تا تاریخ A+20 در 30*30 خودش (شعاع 15) تنها می تواند برای جستجو گنجینه اقدام کند و از روز بعد هر دو روز یک واحد به شعاع اضافه می شود. به طور مثال در روز A+40 می تواند تا شعاع 25 یعنی 50*50 شهرش را جستجو نماید.

البته در برخی سرورها، همانند سرور یک، به دلیل کم بودن تعداد همرهای بزرگ، هر روز یک واحد به شعاع قابل جستجو اضافه می شود.




گنجینه ها و هدایا:
+ پیدا کردن کلید طلایی: 50 هزار تومان
+ نگه داشتن کلید طلایی به مدت 7 روز : 100 هزار تومان
+ پیدا کردن یک کلید نقره ای و یک صندقچه کوچک: دارای جوایز نقدی و غیرنقدی به ارزش 10 تا 50هزار تومان
+ کیسه های سکه ویژه دنیای بازی

محدودیتی برای مالکیت گنجینه وجود ندارد و هر بازیکن به توجه به سطح و تعداد خزانه هایش، می تواند گنجینه به دست بیاورد. دقت کنید که هر خزانه قابلیت نگهداری دو گنجینه در خود را دارا می باشد.

خزانه:
هر بازیکن در هر شهر خود می تواند یک خزانه بسازد، خزانه در سطح 10 خود یک گنجینه و در سطح 20 خود گنجینه دیگری را می تواند جای دهد. البته برای کلید طلایی حتما باید خزانه سطح 20 باشد. در خزانه می توانید وضعیت کلیه گنجینه های دنیای بازی را مشاهده نمایید. چه آنهایی که هنوز کشف نشده اند و چه آنهایی که توسط بازیکنان تسخیر شده اند.
گنجینه ها دارای دو وضعیت فعال و قفل شده می باشند. در وضعیت فعال آن گنجینه قابل انتقال توسط مالک به شهرهای دیگر و یا قابل غارت توسط سایر بازیکنان می باشد. اما گنجینه ای به وضعیت قفل شده در آمده باشد، دیگر قابل انتقال و یا غارت نمی باشد.
بازیکنان می تواند گنجینه هایی که هنوز وضعیت آنها فعال است را به سایر شهرهای خودشان و یا شهرهای سایر بازیکنان ارسال نمایند. برای انتقال یک گنجینه به یک قهرمان نیاز دارید که گنجینه را به شهر دلخواه شما منتقل نماید.

نکته 1: کلید طلایی پس از کشف شدن توسط بازیکن در وضعیت فعال می باشد و اگر بازیکن تا 7 روز بتواند آنرا در خزانه شهرهای خود نگهداری نماید، به وضعیت قفل شده تبدیل می شود و دیگر قابل انتقال و غارت توسط سایرین نیست. نکته در مدت هفت روز، بازیکن می تواند کلی طلایی را بین شهرهای خودش منتقل کند، اما نباید به سایر بازیکن ها منتقل نماید.
نکته 2:  کلیدهایی نقره ای و صندوقچه های کوچک، تا زمانیکه بازیکن یک جفت از آنها را در یک خزانه کنار هم نداشته باشد، در وضعیت فعال هستند و به محض اینکه یک کلید نقره ای و یک صندوقچه کوچک به هم برسند، به وضعیت قفل شده تبدیل می شوند.
نکته 3: کیسه های سکه دنیای بازی به محض رسیدن به خزانه به وضعیت قفل شده تبدیل می شوند و بازیکن می تواند از آنها استفاده نماید.

غارت گنجینه ها:
سایر بازیکن می توانند برای غارت گنجینه به بازیکن مالک گنجینه حمله کنند و اگر شرایط زیر مهیا باشد، می توانند گنجینه را غارت نمایند:
1- گنجینه در خزانه در وضعیت فعال باشد.
2- لشکرکشی از نوع نبرد باشد.
3- خزانه کاملا تخریب شود.
4- با لشکریان خود قهرمان داشته باشید و قهرمان در جنگ زنده بماند.
نکته: در غارت گنجینه، فاصله مهم نیست و شما می توانید همانند جنگ های عادی به هر جای نقشه لشکرکشی نمایید.