غرفه عصر پادشاهان در نمایشگاه بازیهای تهران (6 الی 10 تیرماه | ساعت 8:00 الی 20:00)
تهران - مصلای بزرگ امام خمینی




منتظر حضور گرمتان هستیم.
سرور یک بازی عصر پادشاهان طبق برنامه در تاریخ 15 خرداد خاتمه یافت. این در حالی بود که دقیقا روز 14 خرداد کتیبه جاودان توسط بازیکن ها پس از 24 ساعت محافظت به وضعیت آرشیو درآمده بود و سرور یک با پیروزی کامل بازیکن ها بر گینگیزها خاتمه یافت.
اسامی برگزیدگان سرور یک در آدرس http://s1.kingsera.ir مشخص شده است. جوایز این قهرمانان بسته به انتخاب خودشان به صورت حضوری در مراسم ویژه در نمایشگاه بازی های تهران و یا به صورت غیر حضوری ( ارسال از طریق پست ) اهدا خواهد شد.

تیم عصر پادشاهان
سرانجام با رسیدن روزهای آخر سرور یک، گینگیزها کتیبه افسانه ای خودشان را از سرزمین های دور به همراه لشکریانی انبوه به سمت شهرهایشان حرکت داده اند و به زودی کتیبه جاودان به بازی وارد خواهد شد.

کتیبه جاودان بزرگترین افتخار در سرور می باشد ( البته در سرورهایی که از نوع episode one هستند). و یک قهرمان بزرگ می تواند با شکست گینگیزها، کتیبه را تصاحب نموده و اسم خود را برای همیشه در کتاب افتخارات عصر پادشاهان ثبت نمایید.

چند نکته:
۱- تنها یک کتیبه جاودان در هر سرور وجود دارد.
۲- بازیکن ها می توانند با تخریب خزانه و داشتن شرایط لازم، این گنجینه را به دست بیاورند.
۳- هر سه روز یکبار مکان کتیبه بین شهرهای گینگیزها عوض می شود

شرایط لازم جهت تسخیر کتیبه:
- بازیکن باید با  لشکریانی انبوه به شهر گینگیزها حمله نماید و تمامی گینگیزها را نابود نماید. در زمان پیروزی باید حداقل 7 قهرمان و 13 مشاور در لشکریان مهاجم زنده باشند.
- بازیکن باید در سایر شهرهایش حداقل یک کلید طلایی و یا 3 کلید نقره ای داشته باشد. (این مورد در سرورهای مختلف متفاوت می باشد. به طور مثال در سرور یک ایران این گزینه نیاز نمی باشد)
- در ضمن بازیکن باید در شهری که لشکر از آنجا اعزام شده اند، خزانه خالی سطح ۲۰ داشته باشد.
- پس از لشکرکشی و به محض رسیدن کتیبه به شهر بازیکن، زمان شمار خاتمه بازی و  آرشیو کتیبه آغاز می شود. این گنجینه ارزشمند به صورت خودکار بعد از 24 ساعت که در خزانه شهر بماند، آرشیو خواهد شد و آن بازیکن مالک کتیبه جاودان خواهد شد.

تذکر: اگر بازیکن همه گینگیزها را بکشد و خزانه را تخریب کند، اما یکی از شرایط را نداشته باشد، کتیبه را بدست نمی آورد و کتیبه به صورت خودکار به شهر دیگر گینگیزها منتقل می شود.

حالا باید منتظر باشیم و ببینیم کدام قهرمان بزرگ در سرور یک مالک جاودان کتیبه خواهد بود.

آخرین اخبار: (۱۳ خرداد) پس از ساعت ها جنگ و تلاش ، کتیبه جاودان در  سرور یک توسط یکی از بازیکنان تسخیر شد و حالا این قهرمان بزرگ و هم اتحادی هایش باید با تمام توان از این گنجنیه ارزشمند به مدت 24 ساعت نگهداری نمایند تا برای همیشه به اسم آنها آرشیو شود. سرور یک ساعاتی پر از التهاب را سپری می کند و در هر لحظه تعداد زیادی ارتش و سرباز در حال جابجایی می باشد.

کتیبه جاودان تسخیر شد: (۱۴ خرداد)
همانطور که می دانید در این روزها نبرد سنگینی در سرور برای کسب کتیبه جاودان و شکست گینگیزها در حال انجام بود و سرانجام ساعت ۴ صبح روز ۱۳ خرداد، لشکریان محافظ کتیبه جاودان با یک حرکت تیمی بسیار با شکوه از سوی اتحاد "پیمان برادری" نابود شدند و بازیکن Faravar توانست با لشکریان خود خزانه گینگیزها را نابود نماید و کتیبه جاودان را به شهر خود انتقال دهد. با رسیدن این کتیبه به شهر Faravar بیست و چهار ساعت دفاع از این گنجینه با ارزش آغاز شد و در سحرگاه ۱۴ ام خرداد کتیبه برای همیشه به اسم FaraVar و اتحاد"پیمان برادری" ثبت شد.
این افتخار بزرگ را به این دوستان و به خصوص به آقای Faravar تبریک و شادباش عرض می کنیم.
به زودی لیست کامل برگزیدگان و قهرمانان سرور یک در سایت رسمی اعلام خواهد شد.