سرور 5 بازی عصر پادشاهان در روز شنبه 25 شهریور و 5 روز قبل از حمله نهایی گینگیزها با پیروزی اتحاد غرب وحشی بر گینگیزها خاتمه یافت. این سرور در تاریخ 1391/04/10 شروع و در 1391/06/25 پایان یافت. در مجموع 33363 بازیکن در این سرور به رقابت پرداختند و سرانجام بازیکن dawnmist توانست با همکاری و حمایت هم اتحادی هایش کتیبه جاودان را تسخیر و گینگیزها را شکست دهد. در این سرور کلیه جوایز توسط بازیکن تصاحب شدند و گینگیزها به صورت کامل نابود شدند.

اسامی برگزیدگان سرور5 در سایت رسمی در بخش لیست برندگان مشخص شده است. جوایز این قهرمانان به شماره حساب آنها که از طرف خودشان به پشتیبانی اعلام شده و توسط ایمیل تایید شده است، واریز خواهد شد.

تیم عصر پادشاهان
همانطور که مستحضرید ظرفیت سرور شش بازی در حال تکمیل شدن می باشد و از این جهت پیش ثبت نام جهت سرور هفت بازی از امروز آغاز شد. سرور هفت از نوع اکسپرس می باشد و طول دوره بازی در آن 100 روز می باشد.
در این سرور نیز برای مالک کتیبه جاودان جایزه ای ویژه تعیین شده است و چندین جایزه ویژه از سوی اسپانسرهای جدید عصر پادشاهان به برندگان اهدا خواهد شد. مجموعا در این سرور بیش از 109 هزار سکه دنیای بازی و بیش از 60 میلیون ریال جوایز نقدی و تعدادی جوایز غیر نقدی به عنوان هدیه به قهرمانان اعطا خواهد شد.
پیش ثبت نام در سرور هفت از تاریخ 21 شهریور آغاز و بازی از روز شنبه اول مهر ماه در این سرور آغاز خواهد شد.

امیدواریم بازی در این سرور نیز همانند سایر سرورها و بلکه پر هیجان تر از آنها انجام شود و همه یک پاییز زیبا را در عصر پادشاهان تجربه نمایند.

تیم عصر پادشاهان

نکته مهم: دوستانی که دارای اکانت مرکزی هستند ( کلیه بازیکنان سرور 6 و بازیکنان قدیمی که برای خودشان اکانت مرکزی ایجاد کرده اند )، در زمان ثبت نام کافی است که با همان نام کاربری و رمز مرکزی ثبت نام نمایند و تنها نام مستعار، موقعیت و تخصص مورد نظر خودشان برای این سرور جدید را در مراحل ثبت نام تکمیل می نمایند.
باشگاه اعضا و قهرمانان عصر پادشاهان افتتاح شد. با راه اندازی این باشگاه، هر بازیکن یک اکانت مرکزی در باشگاه عصر پادشاهان دارد و با این اکانت می تواند در هر سروری که خواست بازی کند و نیاز به ثبت مجدد اطلاعاتش نمی باشد.

کاربردهای مهم اکانت مرکزی
1- عدم نیاز به ثبت مجدد اطلاعات در هر سرور جدید و به خاطر نگه داشتن چندین نام کاربری و رمز
2- بازیکنان می توانند نام کاربری خودشان را در سرورها بعدی نیز حفظ کنند و از همان نام کاربری در سرورهای بعدی نیز استفاده نمایند.
3- کلیه مدال ها و افتخارات بازیکن در این باشگاه نگهداری می شود و از سرور یک تا سرور n همه اطلاعات در باشگاه ثبت خواهد شد. اعضای باشگاه در صورت تمایل می توانند، مدال ها، افتخارات و رزومه خودشون را در آنجا برای دوستانشون و یا همه به نمایش بگذارند.
4- این باشگاه در واقع یک جامعه مجازی و یک محفل دوستانه برای بازیکنان است که در کنار بازی، در یک محیط دوستانه با یکدیگر در ارتباط باشند.
5- برای اعضای این باشگاه، کارت هوشمند عضویت رسمی صادر می شود که این کارت هم برای شناسایی در مراحل اعطای جوایز کاربرد دارد و هم بازیکنان می توانند با این کارت از تعداد زیادی از فروشگاه های طرف قرارداد باشگاه با تخفیف خرید نمایند.
6- سیستم متمرکز شارژ و مدیریت سکه ها: از این پس شما می توانید در اکانت مرکزی خود تعداد سکه بخرید و آنها را بین اکانت هایتان توزیع نمایید و یا سکه هایی که در یک سرور به صورت جایزه دریافت کرده اید، به اکانت مرکزی خود منتقل کرده و از آنجا به سرور دیگری منتقل نمایید.
7- آلبوم افتخارات عصرپادشاهان: کلیه مدال ها و رتبه های بازیکنان که از سرور یک تا به انتهای عصر پادشاهان کسب می نمایند، در پروفایل آنها در اکانت مرکزی ثبت می شود و این بازیکن می تواند در سرورهای آینده، در صورت تمایل خودش، افتخاراتش در سرورهای گذشته را نیز به نمایش بگذارد.
8- جامعه مجازی عصر پادشاهان: به زودی بزرگترین جامعه مجازی تخصصی بازی ایران برای مخاطبین عصر پادشاهان راه اندازی خواهد شد. این جامعه مجازی به صورت تخصصی برای گیمرها طراحی شده است و محیطی بسیار صمیمانه و جذاب برای انتقال تجربیات بین بازیکنان و ارتباط نزدیک بین دوستان و هم اتحادی ها خواهد بود. با تکمیل ثبت نام افراد در سیستم اکانت مرکزی و آماده شدن سایر زیرساخت ها جامعه مجازی عصر پادشاهان افتتاح خواهد شد.

روال انتقال اکانت های فعلی شما ( سرور 1 و 2 و 3 و 4 و 5 ) به اکانت مرکزی :

1- ابتدا به آدرس http://account.kingsera.ir بروید و یک اکانت مرکزی جدید برای خود ایجاد نمایید.
2- سپس در همان http://account.kingsera.ir با اکانت مرکزی که ایجاد کرده اید، لاگین نمایید.
3- به منوی متصل کردن اکانت بروید و اکانت هایی که در سرورهای فعلی و گذشته ( سرور یک تا 5 ایران ) دارید را به اکانت مرکزی باشگاه خود متصل نمایید.
4- با متصل کردن هر اکانت برای ایمیل شما یک کد تاییدیه ارسال می شود که برای نهایی شدن اتصال باید آنرا وارد نمایید.
5- هر یک از اکانت های فعلی خود را که به اکانت مرکزی متصل نمایید، از آن پس می توانید با اکانت مرکزی خود در آن سرور لاگین کنید و نام کاربری و رمز قدیم شما در آن سرور غیر فعال می شود.

نکته: افرادی که در سرور 6 ثبت نام کرده اند، هم اکنون به صورت خودکار دارای یک اکانت مرکزی باشگاه می باشند و دیگر نیازی به ثبت نام مجدد ندارند. کافی است با همان نام کاربری و رمز سرور 6 خود وارد http://account.kingsera.ir شوند و سایر اکانت هایشان در سرورهای یک تا 5 را به اکانت مرکزی خود متصل نمایند.

نکته: هر یک از اکانت های خود را که به اکانت مرکزی متصل نمایید، آن اکانت اطلاعات قبلش اش غیر فعال می شود و برای ورود به آن سرور باید از نام کاربری و رمز مرکزی خودتان استفاده کنید. در نهایت که همه اکانت های خودتان را به اکانت مرکزی متصل کردید، دیگری نیازی به نام کاربری و رمز هیچکدام از آنها ندارید و در همه سرورها با همین نام کاربری و رمز مرکزی لاگین می نمایید.

نکته: نام کاربری مرکزی شما در سرورها نمایش داده نمی شود و همان نام کاربری قدیمی شما همچنان به عنوان نام مستعار در سرور نمایش داده می شود. در آینده نیز در صورتیکه در یک سرور جدید ثبت نام کنید، می توانید برای خودتان برای آن سرور خاص یک نام مستعار جدید انتخاب کنید. البته امکان استفاده از خود نام کاربریتان به عنوان نام مستعار نیز وجود دارد.
در عصر پادشاهان پنج مدل سرور وجود دارد:
  1. کلاسیک: مدت 120 روز
  2. کلاسیک جایزه بزرگ: مدت 150 روز
  3. اکسپرس: مدت 90 روز
  4. سوپر اکسپرس: مدت 60 روز
  5. قهرمانان: مدت 45 روز