با توجه به گزارش کاربران متوجه شدیم که چند اکانت ( که کاربر آنها از یک IP وارد شده بود و احتمالا یک نفر می باشد ) به بهانه موضوع کتیبه سرور 7 یک وبلاگ با آدرس dad------tndar.persianblog.ir راه اندازی کرده اند. ( ما بخش وسط آدرس را حذف کردیم ) و این وبلاگ را در سرورهای بازی تبلیغ می نماید. در این وبلاگ ها چند ویروس خطرناک به بهانه فیلم هایی از دعوای دو تن از بازیکن ها و صدای ضبط شده یک بازیکن و . . .  در قالب چند فایل rar برای دانلود گذاشته شده است.

کاربران با دانلود این فایل ها و باز کردن آنها، آلوده به این ویروس می شوند و به احتمال زیاد در صورت نداشتن فایروال و آنتی ویروس جدید و کاملا آپدیت اطلاعات شخصی آنها در خطر می باشد.

قبلا هم در وبلاگ اعلام کردیم تله گذاشتن جز شگردهای هکرها برای نفوذ به رایانه کاربران و سرقت اطلاعات آنها می باشد و شدیدا توصیه می کنیم از دانلود کردن و اجرای هر گونه محتوا که به بهانه های مختلف در اختیار شما قرار می گیرد، شدیدا خودداری فرمایید.
در ادامه مسیر بازی و با توجه به تکمیل سرورهای فعلی، پیش ثبت نام سرور 14 از روز شنبه 21 اردیبهشت آغاز خواهد شد. بازی در این سرور از شنبه 28ام اردیبهشت آغاز خواهد شد. مشخصات سرور به شرح زیر می باشد:

نوع سرور: کلاسیک با  پوسته نمایشی قرون وسطا
شروع بازی: 28 / 02 / 1392
خاتمه سرور: 13 / 09 / 1392

امیدواریم همانند سرورهای قبلی همه شما عزیزان را در سرور جدید نیز ملاقات کنیم.

تیم عصرپادشاهان