خرسندیم به اطلاع همه بازیکنان و اعضای خانواده بزرگ عصرپادشاهان برسانیم، پیش ثبت نام سرور 15 بازی عصرپادشاهان ویژه تابستان 1392 آغاز شد.

:: سرور 15 از نوع اکسپرس با پوسته گرافیکی فلات ایران می باشد.
:: تاریخ شروع پیش ثبت نام : 25 / 03 / 1392
:: تاریخ شروع بازی :         01 / 04 / 1392

امیدواریم حضور مقتدرانه شما قهرمانان بزرگ در این سرور را شاهد باشیم و سرور 15 نیز همانند سایر سرورها پر شور و پر حرارت برگزار شود.

با احترام
تیم عصرپادشاهان
 
 بر اساس بررسی هایی که در دوره های قبلی آزادسازی گنجینه ها انجام شد، متوجه شدیم که یکسری از بازیکنان برای جستجوی نقشه، لشکرکشی و جاسوسی از نرم افزارهای جانبی استفاده می نمایند.

برای جلوگیری از این حرکات و ایجاد عدالت بین بازیکنان، ما یک سیستم تشخیص درخواست های ماشینی را روی نقشه فعال کردیم. یعنی اگر شما به عنوان یک بازیکن روی نقشه با سرعت عادی حرکت کنید هیچ تفاوتی با گذشته مشاهده نمی نمایید. اما وقتی یک بازیکن برای مرورگر نقشه از یک نرم افزار استفاده می نماید، سرور این تخلف را تشخیص می دهد و از آن بازیکن  می خواهد که یک عدد چهار رقمی که در تصویر نمایش داده شده را وارد کند تا مجددا امکان ادامه بازی برای وی فرآهم شود.

با توجه به اتخاد این تغییرات و پیش گیری از این ربات ها و نرم افزارها مرحله آزادسازی گنجینه ها در سرور ۱۰ که در تاریخ ۱۵ خرداد انجام شد، خوشبختانه برای سرور هیچ مشکلی پیش نیامد و گنجینه ها بسیار عادلانه بین بازیکنان تقسیم شدند. به زودی تغییرات دیگری نیز در سایر قسمت های بازی انجام خواهد شد که به صورت کاملتر جلوی این نرم افزارها را در سایر قسمت های بازی نیز بگیریم.

در ضمن دیروز در بررسی که روی یکی از این ربات ها انجام می دادیم متوجه شدیم که این ربات یک دزد حرفه ای است. این ربات در عین حالی که کارهای یک ربات را انجام می دهد یک key logger حرفه ای است. اگر فایروال شما در حالت manual تنظیم شده باشد و شما خروجی های این ربات را sniff کنید، متوجه خواهید شد که این ربات که باید همیشه فقط به سرور عصرپادشاهان وصل شود(چون مثلا قرار است به جای شما بازی کند) کارهای دیگری نیز انجام می دهد و اطلاعاتی از روی سیستم شما را به چندین آدرس اینترنتی ناشناس ارسال می نماید و دائما در حال اپلود اطلاعات به آن آی پی ها می باشد.
به کاربران محترم که از این ربات استفاده می کنند شدیدا توصیه می کنیم مراقب اطلاعات شخصی، خانوادگی و رمز های خودشان باشند. زیرا خودشان با دست خودشان یک دزد حرفه ای را روی سیستم شان نصب کرده اند.

لازم به ذکر است که طبق قوانین بازی استفاده از هرگونه نرم افزار در بازی ممنوع می باشد و در صورت تشخیص این مسئله توسط تیم نظارت، اکانت متخلف جریمه خواهد شد
باید خدمت همه دوستان عرض کنم که سرور CDN بازی که در شرکت آسیاتک نصب شده بود به دلیلی که هنوز شرکت آسیاتک به ما اعلام نکرده است، غیر فعال شده است و این مسئله باعث بروز مشکل برای بازیکنانی شده بود که از سرویس آسیاتک و یا مبین نت استفاده می کردند.

ما  مجددا تنظیمات کلیه سرورهای بازی  را به نحوی اصلاح کردیم که همانند قبل کلیه کاربران از سرورهای مرکزی عصرپادشاهان داده ها را دریافت کنند و هم اکنون هیچ مشکلی در باز شدن بازی در بین کاربران آسیاتک و مبین نت وجود ندارد.

البته به کاربران، توصیه می کنیم که cookieهای مرورگرشان را پاک نمایند.