جهت تسهیل روند ثبت نام و همچنین مدیریت اکانت ها، یک تغییر اساسی در ساختار سایت KingsEra.ir انجام شد.
 

از این پس برای لاگین به کلیه سرورهای بازی می توانید تنها در سایت مرکزی لاگین نمایید و با انتخاب هر سرور از لیست سرورهای فعال شما، مستقیما و بدون نیاز به لاگین مجددا وارد آن سرورها شوید.

در ضمن برای ملحق شدن به سرورهای جدید عصرپادشاهان که هر ماه راه اندازی می شوند، دیگر نیازی به تکمیل فرم ثبت نام مجدد نیست و پس از لاگین در حساب کاربری خود و تنها با یک کلیک می توانید به آن سرورها ملحق شوید.
نکته مهم:
از این پس سرورهای جدید بازی دیگر دوره پیش ثبت نام نخواهند داشت و بازی در در آنها به صورت مستقیم آغاز خواهد شد و به محض فعال شدن هر سرور، بازیکنان می توانند آن سرور را در پنل کاربری خود در سایت مرکزی عصرپادشاهان مشاهده نموده و با انتخاب آن و بدون نیاز به تکمیل فرم ثبت نام مجدد، در آن سرور جدید نیز بازی نمایند.
سرور ۱۶ از نوع سوپر اکسپرس در روزهای پایانی تیرماه آغاز شد و نبرد سنگینی در این سرور بین بازیکنان و گینگیزها برپا شد. در تاریخ ۲۳ شهریور کتیبه جاودان توسط sh.a.f.b.s.sh از گینگیزها گرفته شد، اما به دلیل تعلل بازیکنان و سر رسیدن زمان پایان سرور، گینگیزها توانستند نیروهای اهریمنی خود را به سرور رسانده و کتیبه خود را تصاحب نمایند.

همانطور که در راهنمای بازی ذکر شده است طول عمر سرورهای سوپر اکسپرس ۶۰ روز می باشد و طبق قوانین بازی در صورتیکه بازیکنان نتوانند قبل از رسیدن موعد پایان سرور کتیبه را به نام خود آرشیو نمایند، بازی بدون برنده خاتمه می یابد.

سرور ۱۶ اولین سرور از تاریخ آغاز فعالیت عصرپادشاهان بود که بدون برنده خاتمه یافت.