پوسترهای قهرمانان سرورهای ۸  و ۱۰ و ۱۱ و ۱۲ و ۱۵  و ۱۶  در کیفیت بالا آماده شده است. با کلیک روی هر پوستر می توانید فایل بزرگ را مشاهده و دریافت نمایید.
 
به نظر شما اینجا کجاست ؟


نوزدهمین نمایشگاه الکامپ ایران 14 تا 17 آذر ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و تیم عصرپادشاهان برای تجدید دیدار و همچنین ایجاد زمینه ای برای ارتباط صمیمی و بی واسطه با شما عزیزان در این نمایشگاه پذیرایی شما خواهد بود.
لذا بدینوسیله از همه بازیکنان و قهرمانان دعوت می نماییم تا در نوزدهمین نمایشگاه  الکامپ از غرفه عصر پادشاهان بازدید نموده و ما را از نظرات و پیشنهادات ارزشمند خود بهره مند سازند.

مکان : محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی - سالن میلاد(31B) - غرفه استودیو بازی سازی توسعه سامان
تاریخ نمایشگاه: 14 الی 17 آذرماه 1392          ساعت کار نمایشگاه: 9:00 الی 16:00
 
سرانجام 19 سرور اول بازی عصرپادشاهان فعال شدند و طبق قولی که داده بودیم، با خاتمه یافتن این 19 سرور و تعیین فاتحان سرورها ، سرور قهرمانان برگزار خواهد شد. به محض پایان یافتن 19 سرور اول بازی عصرپادشاهان، زمان شروع و شرایط سرور قهرمانان به صورت عمومی اعلام خواهد شد.

اما رقابت در سری دوم سرورهای 20 گانه عصرپادشاهان در سرور 20 آغاز خواهد شد. زیرا همانطور که مستحضرید هر 20 سرور بازی دارای یک سرور قهرمانان می باشد و سرور بیست آغاز سری دوم بازی محسوب می شود.

مشخصات سرور 20 به شرح زیر می باشد:
نوع سرور: سوپر اکسپرس
ساختار نمایشی: قرون وسطای اروپا
زمان شروع: شنبه 16 آذر ماه 1392 ساعت 00:00 بامداد

امیدوارم همچنان حضور پر رنگ و پر هیجان شما عزیزان را در سرور بیست نیز شاهد باشیم و سرور 20 خاطره انگیز آغاز و برگزار شود.

موفق و پیروز باشید
تیم عصرپادشاهان
با سلام
با توجه به مشکل به وجود آمده برای هارد سرور مرکزی و ناپایداری دسترسی بازیکنان به سرور بازی، و برقراری عدالت در بازی جهت دسترسی بازیکنان به سرور، کتیبه جاودان در سرور 14 در روز  یکشنبه 3/9/1392 حوالی ساعت 14 با گارد محافظ آن وارد شهرهای گینگیزها  خواهد شد.


به امید موفقیت تمامی اعضا
تیم عصرپادشاهان