در ابتدا، لازم است که از حضور قهرمانان و بازیکنان عزیز بازی عصر پادشاهان در نمایشگاه Funex2013 تهران ، که با حضور، همفکری و ارائه پیشنهادات و انتقادات ارزنده خود ما را در برنامه ریزی برای برگزاری هرچه با شکوه تر سرور قهرمانان یاری نمودند ، تشکر و قدردانی نماییم .
ضمنا با توجه به اینکه بازیکنان عصرپادشاهان از سراسر کشور عزیزمان ایران می باشند و به دلیل بُعد مسافت و یا مشغله کاری و تحصیلی امکان حضور برخی از دوستان در نمایشگاه مهیا نبود، بزودی در انجمن بازی و بخش نظر سنجی داخل بازی در این خصوص از کلیه بازیکنان بازی عصر پادشاهان جهت همفکری با تیم تولید بازی نظر سنجی به عمل خواهد آمد. البته شما می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق بخش پشتیبانی نیز برای ما ارسال نمایید.

امیدواریم بتوانیم با اتکا به نظرات ارزشمند شما، سرور یک قهرمانان را در اوج شکوه و هیجان برگزار نماییم.



 
سرور ۲۱ با توجه به زمانبندی سرورها از تاریخ شنبه ۱۴ ام  دی ماه آغاز خواهد شد. مشخصات سرور ۲۱ به شرح زیر است:

نوع سرور : کلاسیک ( ۲۰۰ روزه )
ساختار نمایشی: فلات ایران
تاریخ شروع: شنبه ۱۴ دی ماه

برای ثبت نام در این سرور در صورتیکه در سایر سرورهای عصرپادشاهان بازی کرده اید، کافی است در سایت مرکزی عصرپادشاهان (www.KingsEra.ir) لاگین نمایید و گزینه سرور ۲۱ را انتخاب نمایید و وارد آن سرور شوید و بازی خود را شروع نمایید.

اگر مخاطب جدید هستید، کافی است در سایت مرکزی روی گزینه دکمه ثبت نام کلیک نمایید و یک اکانت مرکزی برای خودتان ایجاد نمایید. پس از ثبت نام گزینه سرور ۲۱ را انتخاب نمایید و هیجان برپایی یک امپراتوری بزرگ را تجربه نمایید.
با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری سرور قهرمانان عصرپادشاهان ( سری اول ) و برای کسب نظرات و پیشنهادات بازیکنان و قهرمانان بزرگ بازی، تیم عصرپادشاهان در "پنجمین دوره نمایشگاه بازی، سرگرمی و آموزش" حضور خواهد داشت.
ما در این نمایشگاه از 16 الی 20 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه­های تخصصی شهرداری تهران (بوستان گفتگو) میزبان شما عزیزان خواهیم بود.
امیدواریم با حضور گرم و نظرات ارزنده خود ما را در برگزاری هر چه باشکوه تر سرور قهرمانان یاری نمایید.

ساعت بازدید 10:00 الی 18:00
مکان: تهران - بوستان گفتگو

مرکز تحقیقات و استودیو بازی سازی توسعه سامان
تیم عصرپادشاهان