با توجه به درخواست های مکرر بازیکنان، امکان خرید سکه توسط جانشین، به بازی اضافه شد.

جانشین می تواند در هنگام خرید سکه، تعیین نماید که سکه به اکانت خودش و یا برای اکانتی که جانشین او می باشد، اضافه شود.
مطابق نظرسنجی برگزار شده در انجمن بازی و همچنین نمایشگاه بازی های تهران، در نهایت برای برگزاری سرور قهرمانان تابستان 93 از نگاه کاربران تابستان بهترین زمان انتخاب شد. از این جهت و مطابق نتیجه نظرسنجی زمان برگزاری سرور قهرمانان ( سری اول ) شنبه 14 تیرماه 1393 خواهد بود.
 

سایر ویژگی های سرور قهرمانان (قوانین خاص و مشخصات دعوت شدگان) متعاقباً در اطلاعیه های بعدی اعلام خواهد شد.
نسخه جدید نقشه تراکمی روی کلیه سرورهای عصرپادشاهان نصب شد.

در این نسخه جدید :
1- شهرهای خود بازیکن با رنگ آبی مشخص شده اند.
2- شهرهای هم اتحادی هایش با رنگ سبز روی نقشه نمایش داده می شود.
3- امکان حرکت روی نقشه با کلیک کردن روی نقشه تراکمی فراهم شده است.

برای دسترسی به نقشه تراکمی، بر روی آیکن ذره بین در قسمت بالای نقشه کلیک نمایید.
 
پیرو مطلب قبلی که چندی پیش با عنوان " چند توصیه کاربردی در مورد حفظ امنیت اکانت " در وبلاگ ثبت کردیم، شدیدا به بازیکنان محترم تاکید می کنیم که مراقب اطلاعات شخصی خود باشید و فریب پیام ها و ایمیل های سارقان را نخورند. خوشبختانه با تلاش پلیس فتای استان اصفهان یکی از این سارقان دستگیر شد.

شیوه کاری این فرد به این شکل بوده است که پیامی به بصورت زیر برای بازیکنان ارسال و آنها را ترغیب می کرده که فایلی را که آدرس داده ، دانلود نمایند.



اگر فردی این فایل را دانلود کرده و روی سیستم اش اجرا نماید، با دست خودش به سارق اجازه دسترسی به رایانه خود را داده است و سارق با نصب یک Key logger کلیه اطلاعات مهمی که این فرد در سایت های مختلف وارد می نماید، را به دست می آورد.

همیشه به یاد داشته باشید که ایمیل های ناشناس را باز نکنید و از دانلود کردن فایل های ضمیمه و یا لینک هایی که در این ایمیل ها ذکر شده است، به شدت خودداری نمایید.
سرور 22 عصرپادشاهان با توجه به تکمیل شدن ظرفیت سرور 21 راه اندازی گردید. مشخصات سرور 22 به شرح زیر می باشد:

زمان شروع: شنبه 5  بهمن ماه 1392 ساعت 00:00 بامداد
نوع سرور: اکسپرس ( 100 روزه )
ساختار نمایشی: قرون وسطای اروپا

امیدوارم همچنان حضور پر رنگ و پر هیجان شما عزیزان را در سرور 22 نیز شاهد باشیم و سرور 22 خاطره انگیز، آغاز و برگزار شود.
 
همانطور که می دانید پس از خاتمه 19 سرور اول بازی و تعیین قهرمانان، سرور ویژه قهرمانان دوره اول بازی عصرپادشاهان برپا خواهد شد. با توجه به اهمیت این موضوع، پس از برگزاری نشست و هم اندیشی در نمایشگاه Funex ، قصد داریم که طی چند مرحله جنبه های مختلف این موضوع را از طریق انجمن بازی به شور و نظرسنجی بگذاریم تا سرور قهرمانان بر اساس نظرات اکثریت و به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

در همین راستا نظرسنجی در مورد زمان برگزاری سرور قهرمانان در انجمن آغاز شده است که از شما دعوت می نماییم در این نظرسنجی شرکت نمایید. برای رفتن به صفحه نظرسنجی زمان برگزاری سرور قهرمانان اینجا را کلیک نمایید.