گینگیزها شهرهایی را که از پادشاهان قبل از شما تسخیر کرده اند، بعد از مدتی رها می نمایند. این شهرها با عنوان شهرهای متروکه بر روی نقشه قابل مشاهده می باشند. البته در شهرهای متروکه  هنوز تعدادی از گینگیزها سکونت دارند و بسته به جمعیت شهر تعداد گینگیزهای ساکن آن شهرها متفاوت هستند.

ساختار شهرهای متروکه، همانند شهرهای کنونی شماست و شما می توانید با شکست گینگیزهای داخل شهرهای متروکه، این شهرها را غارت نموده  و در نهایت آنها را فارم خود نمایید. در این شهرها بسته به جمعیت شان مزرعه و سایر معادن به صورت فعال وجود دارد و همانند شهرهای عادی مشغول به تولید منابع می باشند.

لازم به ذکر است که در صورتیکه همانند یک فارم عادی به صورت مداوم به این شهرهای حمله نمایید، گینگیزها قادر به ساخت نیروی جدید نخواهند بود. اما اگر مدتی به یک شهر متروکه حمله نکنید، گینگیزهای جدیدی در آن شهر ساکن خواهند شد. البته رشد گینگیزها به صورت چند مرحله انجام خواهد شد.

 

با توجه به متفاوت بودن جمعیت شهرهای متروکه و میزان ارتش موجود در آنها توصیه می کنیم که همیشه قبل از شروع لشکرکشی از آنها جاسوسی نمایید. البته دقت نمایید که امکان ارسال نیروی پشتیبان به کلیه شهرهای گینگیزها وجود ندارد.
با خاتمه سرورها و مشخص شدن قهرمانان، به عنوان یادبود پوستری بر اساس تصاویر ارسالی از طرف قهرمانان آماده می شود. این پوستر ها در کیفیت بالا آماده شده است. با کلیک روی هر پوستر می توانید فایل بزرگ را مشاهده و دریافت نمایید.
 
 
 پوستر قهرمانان سرور 9
پوستر قهرمانان سر.ر 14





لازم به ذکر است که قهرمانانی که در این پوسترها حضور ندارند،  عکس خود را برای ما ارسال نکرده اند و یا عکس ارسالی کیفیت مطلوبی نداشته است. کلیه قهرمانان در صورت تمایل می توانند عکس های خودشان را برای پشتیبانی ارسال نمایند تا در این پوسترها و یا پوسترهای بعدی منتشر شود.
در ضمن این پوستر ها در کلیه نمایشگاه های کشوری و بین المللی عصرپادشاهان در بخش "باشگاه بازیکنان و قهرمانان عصرپادشاهان" به نمایش در خواهد آمد.
درود بر قهرمانان بزرگ عصرپادشاهان
سرور 26 بازی عصرپادشاهان از روز شنبه 13 اردیبهشت، فعالیت خود را آغاز می نماید.

مشخصات سرور 26 به شرح زیر می باشد:
پوسته: قرون وسطی
نوع سرور: سوپراکسپرس ( 60 روزه )
تاریخ شروع: شنبه 13 اردیبهشت ساعت 00:00 بامداد

امیدواریم همانند سرورهای قبل، همه شما قهرمانان بزرگ در این سرور حضور یابید و رقابتی پرهیجان را در  این سرور شاهد باشیم.


بااحترام
تیم عصرپادشاهان
در روزهای پایانی سال 92 فاز اول تلفن تعاملی عصرپادشاهان با هدف ایجاد بستری برای کسب سکه توسط تلفن ثابت راه اندازی شد. در این مدت با تلاش واحد فنی فاز دوم تلفن تعاملی با امکانات زیر افتتاح شد.

1- امکان فعال سازی قابلیت های ویژه در یک سرور خاص

2- امکان اطلاع از وضعیت اکانت خود ( جمعیت، تعداد شهر، وضعیت لشکرکشی ها و خطرات احتمالی، وضعیت گنجینه های موجود در خزانه )

همانطور که مستحضرید برای استفاده از خدمات تلفن تعاملی عصرپادشاهان از سراسر ایران بدون نیاز به وارد کردن پیش شماره، از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن ۹۰۹۹۰۷۰۳۸۰ تماس حاصل فرمایید.

بعد از اتصال به تلفن تعاملی، سیستم برای شناسایی اکانت شما، از شما درخواست می کند تا شناسه خدمات غیر اینترنتی خود را وارد نمایید. شناسه خدمات غیر اینترنتی یک عدد ۱۰ رقمی است که در بخش فروشگاه در اکانت مرکزی در اختیار شما قرار دارد.
 

بعد از وارد کردن شناسه و در صورت معتبر بودن شناسه شما، وارد منوی تلفن تعاملی عصرپادشاهان می شوید. منوها به این شرح می باشند:

1- با وارد نمودن عدد 1 وارد بخش کسب سکه می شوید. این سکه ها به اکانت مرکزی شما افزوده می شود و شما می توانید از آنجا به هر سروری که خواستید سکه ها را منتقل نمایید.
2- با وارد نمودن عدد 2 وارد بخش فعال سازی قابلیت های ویژه در یک سرور خاص می شوید.
3- با وارد نمودن عدد 3 می توانید از وضعیت کنونی اکانت خود در یک سرور خاص مطلع شوید.
در ساختمان شهرداری امکان جدیدی اضافه شده است که توسط آن بازیکنان می توانند همانند تبادل نیروی متخصص در بازار، به صورت آنی نیروی متخصص تولید خود را با یک نوع دیگر با سیستم معاوضه نمایند.