سرور 29 بازی عصرپادشاهان از روز  شنبه 28 تیرماه ، فعالیت خود را آغاز می نماید. بازی در این سرور  با توجه به همزمانی با شب های عزیز قدر، در ساعت 17 روز شنبه آغاز خواهد شد.
مشخصات سرور 29 به شرح زیر می باشد:
پوسته: فلات ایران
نوع سرور: سوپراکسپرس ( 60 روزه )
تاریخ شروع:  شنبه 28 تیرماه ساعت 17:00
 
امیدواریم همانند سرورهای قبل، همه شما قهرمانان بزرگ را در سرور 29 نیز ملاقات نماییم و رقابتی پرهیجان را در  این سرور شاهد باشیم.
همان‌طور که می‌دانید یک هفته پرهیجان از سرور قهرمانان سپری شد و 1422 نفری که در این سرور حضور دارند با تلاش فراوان در حال گسترش کشور و ارتش خود می‌باشند. برای اینکه سایر علاقه‌مندان نیز در جریان رخدادهای سرور قهرمانان باشند، یک قابلیت جدید به سرورهای بازی اضافه‌شده است که از طریق آن، می‌توانید وضعیت بازی در یک سرور خاص را مشاهده نمایید.

برای مشاهده شرایط بازی در سرور قهرمانان از آدرس زیر استفاده نمایید:
 
پس از برگزاری 20 سرور اول بازی عصرپادشاهان و مشخص شدن قهرمانان این سرورها، اکنون زمان آغاز یک رقابت حساس و نفس گیر، در نخستین سرور قهرمانان ( سری اول ) فرا رسیده است. این سرور مهیج از تاریخ 14 تیرماه 1393 با ساختار نمایشی فلات پر افتخار ایران، برپا خواهد شد. مدت زمان سرور قهرمانان 45 روز می باشد.

از هر سرور بازی حدود 550 نفر از بازیکنان به سرور قهرمانان دعوت شده اند تا در یک نبرد سنگین در کنار یکدیگر هوش و ذکاوت خود را محک زده و برای کسب جوایز ارزنده سرور قهرمانان و همچنین تصاحب عنوان قهرمان قهرمانان مبارزه نمایند. در ضمن افراد برتر سرور قهرمانان ایران به عنوان نماینده ایران در نبرد بین المللی عصرپادشاهان که بین قهرمانان کشورهای مختلف برگزار خواهد شد، شرکت خواهند نمود.

برای مشاهده لیست افرادی دعوت شده به سرور قهرمانان، اینجا را کلیک نمایید.

مهم: بازیکنانی که به سرور قهرمانان دعوت شده اند، در صورت تمایل به شرکت در این سرور، بایستی حضور خود را از طریق تکمیل فرم مربوطه اعلام نمایید.
آدرس فرم اعلام حضور : http://blog.kingsera.ir/heroes_accept.php

جوایز سرور قهرمانان به شرح زیر می باشد:

کتیبه جاودان:   1) تسخیر 1 میلیون تومان    2) آرشیو 3 میلیون تومان

کلید طلایی:     1) تسخیر 100 هزار تومان     2) آرشیو 200 هزار تومان
نکته: در سرور قهرمانان 20 کلید طلایی توسط گینگیزها وارد بازی خواهد شد.

کلید نقره ای و صندوقچه: آرشیو 80 هزار تومان
نکته: در سرور قهرمانان 80 کلید نقره ای و 80 صندوقچه گنج توسط گینگیزها وارد بازی خواهد شد.

+ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قوانین و آیین نامه اختصاصی سرور قهرمانان، راهنمای بازی را مطالعه نمایید.

عصر پادشاهان با بیش از 800 هزار بازیکن ایرانی ( در 27 سرور )، اکنون پرمخاطب‌ترین بازی کشور محسوب می شود. عصرپادشاهان به زبان های انگلیسی، عربی، ایتالیایی، آلمانی و روسی نیز ترجمه شده و تا کنون بیش از 100 هزار نفر بازیکن از کشورهای مختلف دنیا، هیجان حضور  در عصرپادشاهان را تجربه نموده اند. باعث افتخار است که اعلام نماییم، عصرپادشاهان تنها محصول نرم افزاری تولید ایران می باشد که هم اکنون در بیش از 17 کشور دنیا از جمله ایران، انگلستان، آمریکا، استرالیا، کانادا، سنگاپور، مالزی، اندونزی، ایتالیا، آلمان، روسیه، امارات ،کویت، قطر، عربستان، عمان و عراق دارای مخاطبین فعال می باشد. البته آمار بازیکنان عصرپادشاهان محدود به این کشورها نمی باشد، اما به گزارش Alexa در این کشورها، آمار بازیکنان بیشتر از سایر کشورها می باشد.

استودیو بازی سازی توسعه سامان در جهت گسترش دامنه مخاطبین خود، نسخه موبایلی بازی عصرپادشاهان را برای پلتفرم های Android و IOS به صورت native تولید نموده است و به زودی انتشار بازی KingsEra Mobile که به 7 زبان ترجمه شده است، به صورت بین المللی آغاز خواهد شد.

---------------
نکته مهم: بازیکنان سرورهای 1 و 2 و 3 و 4 و 5
قهرمانانی که در سرورهای یک تا 5 حضور داشته اند، به دلیل اینکه در آن دوره سیستم اکانت مرکزی وجود نداشته است، دارای اکانت مرکزی نمی باشند. از این جهت برای این دوستان یک اکانت مرکزی ایجاد شده و حساب کاربری آنها در آن سرور به این اکانت کاربری مرکزی جدید متصل شده است.  اکانت کاربری جدید، دقیقا با همان مشخصات اکانت بازی آنها در آن سرور خاص ایجاد شده است، تنها به ابتدای نام کاربری آنها یک پیشوند به صورت _kingsX اضافه شده است که به جای X باید شماره سرور را قرار دهند. به طول مثال اگر نام کاربری یک نفر در سرور 2 قبلا ali بوده است. نام کاربری مرکزی جدید وی kings2_ali خواهد بود.
درود بر قهرمانان بزرگ عصرپادشاهان
سرور 28 بازی عصرپادشاهان از روز شنبه 7 تیرماه، فعالیت خود را آغاز می نماید.

مشخصات سرور 28 به شرح زیر می باشد:
پوسته: قرون وسطی
نوع سرور: اکسپرس ( 100 روزه )
تاریخ شروع: شنبه 7 تیرماه ساعت 00:00 بامداد

امیدواریم همانند سرورهای قبل، همه شما قهرمانان بزرگ در این سرور حضور یابید و رقابتی پرهیجان را در  این سرور شاهد باشیم.


بااحترام
تیم عصرپادشاهان