سرور 30 بازی عصرپادشاهان از روز شنبه اول شهریورماه، فعالیت خود را آغاز می نماید.
مشخصات سرور 30 به شرح زیر می باشد:
پوسته: قرون وسطی
نوع سرور: اکسپرس ( 100 روزه )
تاریخ شروع: شنبه 1 شهریورماه ساعت 00:00 بامداد

امیدواریم همانند سرورهای قبل، همه شما قهرمانان بزرگ در این سرور حضور یابید و رقابتی پرهیجان را در  این سرور شاهد باشیم.
سرانجام پس از شش هفته شور و هیجان در سرور قهرمانان، بازی در این سرور به روزهای آخرش رسید و کتیبه جاودان وارد بازی شد. ورود کتیبه جاودان به بازی در شرایطی بود که کلیه قهرمانان بزرگ عصرپادشاهان، ارتش های قدرتمند خود را آماده پذیرایی از گینگیزها کرده بودند !

به محض ورود کتیبه به سرور، لشکرکشی ها به سمت گینگیزها آغاز شد و تنها پس از 48 دقیقه "میخــــــــــــکوب" قهرمان بزرگ عصرپادشاهان، توانست با شکست گینگیزها کتیبه جاودان را به دست بیاورد. البته گینگیزها تلاش زیادی برای باز پس گیری کتیبه خود داشتند، اما "میخــــــــــــکوب" و هم پیمانانش در اتحاد "دره گرگا+ارتش طلایی" با تمام توان از این گنجینه ارزشمند دفاع کردند.

البته در این میان سایر بازیکنان نیز بسیار با برنامه و دقیق برای کسب کتیبه به  "میخــــــــــــکوب" حمله ور شدند و انصافاً تا آخرین لحظات آرشیو شدن کتیبه، هر لحظه احتمال غارت کتیبه وجود داشت و بازی در اوج هیجان به انتها رسید.

ما این پیروزی بزرگ را به قهرمان قهرمانان عصرپادشاهان جناب  "میخــــــــــــکوب"  و اعضای اتحاد "دره گرگا+ارتش طلایی"  تبریک عرض می کنیم و امیدواریم در تمامی مراحل زندگی پیروز و پاینده باشند.

در ضمن جوایز نقدی کلیه قهرمانان به حساب آنها واریز شده است و لوح تقدیر و تندیس های مربوط به سرور قهرمانان انشاالله در نمایشگاه بازی های تهران ( که احتمالا در مهر ماه 1393 برگزار خواهد شد ) طی مراسمی با حضور مسئولین بنیاد ملی بازی های رایانه ای به این دوستان اهدا خواهد شد.

 

با توجه به گسترش گوشی های هوشمند و همچنین ارائه سرویس 3G (اینترنت همراه) توسط اپراتورهای تلفن همراه کشور، جهت تسهیل دسترسی بازیکنان به بازی، KingsEra Mobile (نگارش موبایلی بازی عصرپادشاهان) منتشر شد. از این پس بازیکنان می توانند هیجان بازی عصرپادشاهان را بر روی موبایل خود تجربه نمایند.

کاربران Android :
بازی KingsEra Mobile  را می توانند به صورت مستقیم از سایت عصرپادشاهان دانلود نمایند و یا  از طریق مارکت های معتبر ایرانی از جمله «کافه بازار» و «ایران اپس» برنامه را روی گوشی خود نصب نمایند.

کاربران IOS:
نگارش موبایلی بازی عصر پادشاهان ویژه گوشی های آیفون و تبلت های ipad از طریق Apple App Store در اختیار علاقمندان قرار گرفته است. آپدیت های ماهیانه برای کاربران IOS از طریق App store  منتشر خواهد شد.
 

با نصب این بازی بر روی تلفن همراه خود می توانید از طریق نام کاربری و رمز کنونی خود در عصرپادشاهان وارد بازی شوید و کلیه سرورهای بازی فعال خود را از طریق این ابزار جدید مدیریت نمایید. 

مهمترین امکاناتی که در نسخه یک در KingsEra Mobile ارائه شده است:
نسخه 1:
 - امکان اتصال اکانت مرکزی فعلی و مدیریت کلیه سرورهای فعال
 - مشاهده لیست شهرهای موجود در هر سرور بازی شما
 - دسترسی و مدیریت به شهرها از طریق نمای گرافیکی ( همانند نسخه وب )
 - دسترسی و مدیریت به شهرها از طریق نمای لیستی جدید
 - مشاهده منابع و ارتش موجود در هر شهر
 - امکان ارتقا و ساخت ساختمان ها و اکستراها
 - امکان تحقیق نیروها در آکادمی و ارتقا سطح دفاعی و هجومی
 - امکان تربیت نیروهای نظامی در سربازخانه، اصطبل و کارگاه
 - امکان تعدیل منابع
 - امکان تغییر نام شهرها
 - مشاهده لیست لشکرکشی های هر شهر
 - دسترسی سریع به راهنمای بازی
 - اجرای مراسم ها در ساختمان معبد
 - امکان ارسال پیشنهاد و همچنین قبول پیشنهادات در بازار

نسخه 1.1:
- امکان ثبت نام در سرور جدید: در زمان ورود سرورهای جدید، شما این سرور جدید را در صفحه لیست سرورها مشاهده می نمایید، و می توانید مستقیما از داخل برنامه در این سرور جدید نیز عضو شوید.
-مدیریت پیام ها :از این پس می توانید از داخل نرم افزار پیام های دریافتی را مشاهده و مدیریت نموده و به آنها پاسخ بدهید. همچنین می توانید به دوستان خود و یا اعضای اتحاد خود پیام ارسال نمایید. می توانید لیست پیام های ارسالی را مشاهده نمایید و یا در صورت تمایل پیام های خود را حذف کنید.
- لیست مقصدهای دلخواه در ساختمان اردوگاه: یکی از جذابترین بخش های این نسخه، اضافه شدن لیست مقصدهای دلخواه و امکان حمله به فارمها از طریق نسخه موبایلی می باشد.


نسخه 1.2:

- سازگاری با سرور های جدید بازی
- اختیاری شدن رمز ورود به برنامه (به درخواست کاربران)
- رفع باگ و بهبود کلی در برنامه


سایر بخش ها و امکانات عصرپادشاهان نیز در نسخه های بعدی KingsEra Mobile که به صورت آپدیت های ماهیانه منتشر خواهد شد به نسخه موبایلی اضافه خواهند شد.

نکته: یکی از مهمترین ویژگی های KingsEra Mobile مصرف پایین پهنای باند اینترنت می باشد و شما حتی با سرعت بسیار پایین اینترنت نیز می توانید به راحتی هیجان عصرپادشاهان را در تلفن همراه خود تجربه نمایید.
با توجه به پیشنهادات مکرر بازیکنان، از این پس در بخش " اتحاد "->"حمله ها" ( نمایش گزارش لشکرکشی اعضای اتحاد به سایرین )، لشکرکشی هایی که از نوع غارت هستند، نمایش داده نمی شوند. با این کار وضعیت و آمار فارم های بازیکنان برای خودشان محرمانه حفظ می شود و اعضای اتحاد از شرایط فارم های یکدیگر مطلع نمی شوند.

شایان ذکر است که این مورد تنها در صفحه نمایش گزارش حمله های اعضای اتحاد اعمال شده است و در صفحه نمایش گزارش لشکرکشی های دفاع، همانند گذشته، همه انواع لشکرکشی نمایش داده می شود.
پیرو پیشنهادات بازیکنان و جهت سهولت مدیریت گزارش لشکرکشی ها بخش نمایش گزارش ها به دو بخش حمله ها و دفاع ها تفکیک شد. 

گزارش لشکرکشی ها در وضعیت عادی:

گزارش لشکرکشی ها در وضعیت فعال بودن قابلیت ویژه گزارش پیشرفته لشکرکشی:

در ضمن در این حالت جستجوی پیشرفته نیز اضافه شده است.
 گزارش لشکرکشی ها در وضعیت عادی:

گزارش لشکرکشی ها در وضعیت فعال بودن قابلیت ویژه گزارش پیشرفته لشکرکشی:

در ضمن در این حالت جستجوی پیشرفته نیز اضافه شده است.
 
از امروز قابلیت زمانبندی ساخت و ارتقا ساختمان ها و افزونه ها به بازی اضافه شد. شما می توانید با پرداخت 2 سکه به وزیر اعظم خود دستور بدهید تا ساخت و یا ارتقا یک ساختمان و یا افزونه را در ساعت و تاریخ خاصی آغاز نمایید.
 

نکته: اگر در زمان تعیین شده برای زمانبندی، امکان ارتقا و یا ساخت به هر دلیلی از جمله نبودن منابع کافی، پر بودن صف ساخت و یا . . . . فراهم نباشد، عمل زمانبندی لغو می شود و یک سکه به شما بازگردانده می شود.

نکته 2: منابع مورد نیاز برای ساخت و یا ارتقا در زمان زمانبندی کسر  نمی شود و در زمان مقرر برای ارتقا و یا ساخت از شهر شما کسر می شود.
 

نکته: اگر در زمان تعیین شده برای زمانبندی، امکان ارتقا و یا ساخت به هر دلیلی از جمله نبودن منابع کافی، پر بودن صف ساخت و یا . . . . فراهم نباشد، عمل زمانبندی لغو می شود و یک سکه به شما بازگردانده می شود.

نکته 2: منابع مورد نیاز برای ساخت و یا ارتقا در زمان زمانبندی کسر  نمی شود و در زمان مقرر برای ارتقا و یا ساخت از شهر شما کسر می شود.