در مسیر توسعه بازی در این روزها بخش های جدیدی بر روی سرورهای عصرپادشاهان نصب شده و یا خواهند شد. از مهمترین این موارد می توان به بخش های زیر اشاره کرد.

- امکان خرید و فروش اکانت با سکه ( ویژه اکانت های کوچک که ارزش ریالی آنها کمتر از 100 هزار تومان می باشد )
قبلا تنها با پرداخت  پول می توانستید اکانتی را بخرید یا به بازیکنی پیشنهاد دهید، ولی اکنون می توانید اکانت خود را با سکه (حداقل 50 سکه و حداکثر 1000 سکه ) به دیگر بازیکنان برای فروش پیشنهاد دهید.

- انتخاب قابلیت ویژه افزایش سطح دفاعی در شب، در بخش شبیه ساز جنگ.
در شبیه ساز جنگ (در ساختمان اردوگاه) می تواند گزینه "افزایش سطح دفاعی در شب" را نیز به تنظیمات شبیه سازی اضافه نمایید، تا بتوانید بررسی دقیقتری قبل از لشکرکشی بر روی رقبای خود داشته باشید.

-  آموزش سریع (2X , 3X) مهاجر و مشاور در ساختمان قصر.
همانند آموزش سریع سایر نیروهای نظامی، از این پس امکان آموزش سریع مهاجر و مشاور نیز به بازی اضافه شد.

- مجوز دریافت گنجینه از سایرین.
توسط این امکان جدید که به خزانه اضافه می شود، بازیکن می تواند انتخاب نماید که از چه کسانی گنجینه دریافت نماید.( از همه بازیکنان امکان پذیر باشد | فقط از اعضای اتحاد امکان پذیر باشد |از هیچ بازیکنی گنجینه ای دریافت نشود )

- بررسی های اولیه شرایط لازم مقصد، در زمان افزودن یک شهر به مقصد های دلخواه.
توسط این قابلیت جدید سیستم قبل از اضافه نمودن یک شهر به مقصدهای دلخواه چک می کند که، اولاً این شهر قبلا جزء مقصدهای دلخواه فرد نباشد. ثانیاً اکانت مقصد در حالت استراحت نباشد. ثالثاً این شهر مربوط به هم اتحادی ها و یا اتحادهای در صلح با اتحاد این بازیکن نباشد.

امیدواریم با اضافه شدن بخش ها و امکانات جدید، روز به روز بازی برای همه اعضای خانواده بزرگ عصرپادشاهان دلپذیر و جذابتر شود.
نسخه جدید KingsEra Mobile برای IOS از طریق AppStore منتشر شد.

در نسخه 1.1 بهینه سازی های زیادی در نرم افزار اعمال شده است و همچنین بخش های جدیدی به نرم افزار اضافه گردیده است. از مهمترین این موارد می توان به بخش های زیر اشاره نمود:

+ امکان ثبت نام در سرور جدید
در زمان ورود سرورهای جدید، شما این سرور جدید را در صفحه لیست سرورها مشاهده می نمایید، و می توانید مستقیما از داخل برنامه در این سرور جدید نیز عضو شوید.

+ مدیریت پیام ها
از این پس می توانید از داخل نرم افزار پیام های دریافتی را مشاهده و مدیریت نموده و به آنها پاسخ بدهید. همچنین می توانید به دوستان خود و یا اعضای اتحاد خود پیام ارسال نمایید. می توانید لیست پیام های ارسالی را مشاهده نمایید و یا در صورت تمایل پیام های خود را حذف کنید.

+ لیست مقصدهای دلخواه در ساختمان اردوگاه
یکی از جذابترین بخش های نسخه جدید، اضافه شدن لیست مقصدهای دلخواه و امکان حمله به فارمها از طریق نسخه موبایلی می باشد.

توسعه KingsEra Mobile همچنان با سرعت ادامه دارد و سعی می کنیم هر ماهه بخش های جدیدی را به نرم افزار اضافه نماییم.