فرا رسیدن تاسوعا و عاشورایی حسینی را به همه شما عزیزان تسلیت عرض می کنیم.
امیدواریم در این ایام بتوانید از مراسم و مجالس عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) استفاده کامل معنوی را برده باشید و ما را نیز در این روزها دعا کنید.
همانند سال گذشته امسال نیز روزهای تاسوعا و عاشورا روز صلح تعیین شده است و بازیکنان نمی توانند به یکدیگر لشکرکشی نمایند تا همه عزیزان بتوانند با خیال آسوده به برنامه ها و عزاداری خود بپردازند.
 
نسخه جدید KingsEra Mobile برای Android منتشر شد. برای دریافت نسخه جدید اینجا کلیک نمایید. امکان دریافت بازی از طریق Google play store نیز وجود دارد.

نکته مهم: با توجه به اینکه اعمال یکسری تغییرات بنیادین در نسخه جدید، لطفا ابتدا نسخه قبلی را از روی گوشی خود حذف نموده، سپس نسخه جدید را نصب نمایید.

در 
نسخه 1.1 بهینه سازی های زیادی در نرم افزار اعمال شده است و همچنین بخش های جدیدی به نرم افزار اضافه گردیده است. از مهمترین این موارد می توان به بخش های زیر اشاره نمود:

+ امکان ثبت نام در سرور جدید
در زمان ورود سرورهای جدید، شما این سرور جدید را در صفحه لیست سرورها مشاهده می نمایید، و می توانید مستقیما از داخل برنامه در این سرور جدید نیز عضو شوید.

+ مدیریت پیام ها
از این پس می توانید از داخل نرم افزار پیام های دریافتی را مشاهده و مدیریت نموده و به آنها پاسخ بدهید. همچنین می توانید به دوستان خود و یا اعضای اتحاد خود پیام ارسال نمایید. می توانید لیست پیام های ارسالی را مشاهده نمایید و یا در صورت تمایل پیام های خود را حذف کنید.

+ لیست مقصدهای دلخواه در ساختمان اردوگاه
یکی از جذابترین بخش های نسخه جدید، اضافه شدن لیست مقصدهای دلخواه و امکان حمله به فارمها از طریق نسخه موبایلی می باشد.

توسعه KingsEra Mobile همچنان با سرعت ادامه دارد و سعی می کنیم هر ماهه بخش های جدیدی را به نرم افزار اضافه نماییم.