چهارمین سرور نبرد جهانی کار خود را از روز دوشنبه  4 اسفند 1393 آغاز خواهد کرد. در این سرور همه بازیکنان عصرپادشاهان از کلیه زبان ها حضور خواهند داشت. شایان ذکر است که بخش های جدیدی نیز به بازی عصر پادشاهان اضافه شده است که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- اضافه شدن چهار نوع نیروهای نظامی جدید
2- ساختار گرافیکی جدید در فلات ایران


مشخصات این سرور به شرح زیر می باشد:

سرور چهارم نبرد جهانی w4.kingsera.ir
نوع : کلاسیک (مدت 200 روز)
پوسته: قابل انتخاب ( فلات ایران  و قرون وسطا )
تاریخ شروع: دوشنبه 04 / 12 / 1393  ساعت 16:00

امیدواریم همانند سرورهای قبل، همه شما بازیکنان و قهرمانان بزرگ را در این سرور نیز ملاقات نماییم و شاهد رقابتی پرهیجان در سرور 4 نبرد جهانی باشیم.

نکته مهم:
سرور 4 فعلا در نسخه های موبایلی اندروید و IOS نمایش داده نمی شود و از طریق داشبورد موبایلی قابل دسترس نمی باشد. زیرا تغییراتی که در نیروهای نظامی انجام شده است، باید در نرم افزار موبایل نیز اعمال شود و با انتشار نسخه جدید اندروید و IOS امکان دسترسی به سرور 4 و سرورهای بعد از آن، مهیا خواهد شد.
صدای پای چاپارها از دور دست به گوش می رسد. چاپار ( به معنی نامه رسان ) قابلیت جدیدی در بازی عصر پادشاهان است که مدیریت بازی را برای شما  ساده تر می نماید. چاپارها اخبار و اطلاعات مهم و ضروی داخل بازی را به صورت SMS به اطلاع شما می رسانند.
برای فعال سازی و تنظیمات چاپار :
1- ابتدا تلفن همراه خود را در اکانت مرکزی (https://www.kingsera.com/router.php?controller=account)  در بخش "موبایل رسمی مالک اکانت" ثبت نموده و آنرا تایید نمایید.
2- سپس در محیط بازی، به بخش قابلیت های ویژه بروید و در قسمت "چاپار" گزینه هایی را که تمایل دارید، چاپارها به اطلاع شما برسانند، را انتخاب نمایید.
 

امکانات فاز یک سرویس چاپار:
+ اعلام هشدار لشکرکشی ( نبرد، غارت )
+ اعلام دریافت لشکر پشتیبان
+ اعلام رسیدن لشکریان مهاجم به شهر شما
+ اعلام رسیدن لشکریان شما به مقصد
+  اطلاع رسانی در زمان لاگین به اکانت

دستمزد چاپارها برای تحویل یک خبر به موبایل شما یک سکه می باشد.

به زودی امکانات دیگری نیز به سرویس چاپار اضافه خواهد شد.
اندروید و IOS در عصرپادشاهان
 
سرور 3 نبرد جهانی در عصرپادشاهان از روز  دو شنبه 6 بهمن ، فعالیت خود را آغاز می نماید. بازی در این سرور از ساعت 16:00 به وقت تهران آغاز خواهد شد.
مشخصات سرور 3 به شرح زیر می باشد:
پوسته: قابل انتخاب  [ فلات ایران 2 | قرون وسطا ]
نوع سرور: سوپراکسپرس ( 60 روزه )
تاریخ شروع:  دو شنبه 6 بهمن 1393 ساعت 16:00 
امیدواریم همانند سرورهای قبل، همه شما قهرمانان بزرگ را در سرور 3 نبرد جهانی نیز ملاقات نماییم و رقابتی پرهیجان را در  این سرور شاهد باشیم.