سرور 8 نبرد جهانی کار خود را از روز  30 خرداد 1394  آغاز خواهد کرد. در این سرور همه بازیکنان عصرپادشاهان از کلیه زبان ها حضور خواهند داشت. 

مشخصات این سرور به شرح زیر می باشد:

سرور هشتم نبرد جهانی w8.kingsera.ir
نوع :  کلاسیک(مدت 200 روز)
پوسته: قابل انتخاب ( فلات ایران  و قرون وسطا )
تاریخ شروع: شنبه 1394/03/30  ساعت 16:00

امیدواریم  همه شما بازیکنان و قهرمانان بزرگ را در این سرور ملاقات نماییم و شاهد رقابتی پرهیجان در سرور 8 نبرد جهانی باشیم.
درود بر قهرمانان بزرگ عصر پادشاهان

در ابتدا از اینکه عصر پادشاهان را انتخاب نموده‌اید، از شما تشکر می‌کنیم. در راستای افزایش هیجان بازی و همچنین توزیع عادلانه و یکنواخت جوایز، فرآیند چیدمان اردوگاه‌های گینگیزها بر روی نقشه به‌صورت زیر تغییر کرده است.

- در ابتدای بازی گینگیزها در یک مرحله کل اردوگاه‌های خود را بر روی نقشه ایجاد می‌نمایند. این اردوگاه‌ها در ابتدا دارای گنجینه ای نمی‌باشند و  خالی از سکنه هستند و نیروهای گینگیز در آنها مستقر نشده‌اند. 
- تا زمانی که گنجینه ای به این اردوگاه‌ها وارد نشود، لشکرکشی به آنها تأثیری ندارد.
- در طول مسیر بازی که جوایز به‌صورت آرام‌آرام توسط گینگیزها، وارد بازی می‌شود، این اردوگاه‌ها، فعال می‌شوند و با ورود گنجینه به هر اردوگاه، گینگیزها نیز برای محافظت از آن گنجینه در آن اردوگاه مستقر می‌شوند.
- از این مرحله به بعد، بازیکنان می‌توانند برای کسب گنجینه، به اردوگاه حمله نمایند.

نکته: بازیکنان می‌توانند اردوگاه‌های اطراف شهرهای خود را با جاسوسی زیر نظر بگیرند و درصورتی‌که اردوگاه فعال‌شده (دارای نیروی گینگیز بود)، برای کسب گنجینه به آن اردوگاه حمله نمایند.

با آرزوی موفقیت برای شما عزیزان