همانطور که می دانید در تیرماه (6 الی 10 ام) امسال دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای ایران در تهران ( مصلای امام خمینی ) برگزار می شود. عصر پادشاهان نیز در این نمایشگاه میزبان کلیه بازیکنان عزیز خود خواهد بود. ما تصمیم داریم این دیدار که اولین آشنایی نزدیک تیم عصرپادشاهان با قهرمانان بازی می باشد را به بهترین شکل ممکن برگزار نماییم. لذا از دوستانی که نظر و یا ایده ای برای برگزاری با شکوه این مراسم دارند دعوت می شود تا ایده های خود را برای ما ارسال نمایند تا در نمایشگاه مورد استفاده قرار گیرد.

در ضمن باید خدمت دوستان عرض کنیم که در روز دوم نمایشگاه مراسم اعطای جوایز سرور یک برگزار خواهد شد. البته یکسری مسابقه هم توی نمایشگاه داریم مثل جام جهانی دوز و اتلو و شکار پرندگان که در هر روز به برندگان جوایز ارزشمندی اعطا خواهد شد.

منتظر نظرات و ایده های ارزشمند شما هستیم.



Mehrdad
‏1391/02/10
با سلام خدمت تيم بزرگ عصر پادشاهان. شما مي‌توانيد علاوه بر جايزه نقدي مقداري سكه هم جايزه دهيد به صورت كارتي كه روي ان شماره‌اي باشد كه با وارد كردن ان در بازي جايزه سكه دريافت شود. به اين صورت باعث جذب كاربر هم مي‌شود بنده روان شناسي خوندم و از اين موضوع بع خوبي اطلاع دارم كه باعث جذب كاربر ميشود.مرسي
دیو و دلبر
‏1391/02/11
ولی ای کاش بازی تو سرور یک کمی واقعی تر بود . میدونم 99% این کامنت من تاید نمیشه ولی بازم میگم . اتحاد آریایی ها تو سرور1 مطمئنن کسانی از سازندگان بازی هستن . چون به اونا به هر واحه که حمله میکنن توش جایزه است ولی سایر اتحاد ها هرکاری میکنن پیدا نمیشه . این کمی مشکوک نیست؟؟
پاسخ عصر پادشاهان
برای ما خیلی جالب است که چرا در سرورهای ایران، اینگونه نظراتی از برخی افراد دیده می شود. هر بازیکن و یا اتحادی که در بازی موفق است، حتما از سازندگان بازی است :-))

دوست عزیز، بهتر است کمبودهای خودمان را با تهمت به سایرین جبران نکنیم. افرادی که الان در سرور یک در اتحادهای اول سرور هستند، چندین ماه است که با تلاش زیاد دارند بازی می کنند و این بی انصافی بزرگی در حق این دوستان است.

البته امیدوارم شما در نمایشگاه حضور یابید و با چشم خودتون این قهرمانان پر تلاش را ببنید که هر کدام ساکن یکی از شهرهای ایران و دارای رده های سنی بسیار متفاوتی هستند که شاید باعث تعجب همه شود.

در سرور یک بیش از 28 هزار آبادی موجود است و تنها در 206 آبادی گنجینه وجود دارد. این یعنی شما باید به بیش از 140 آبادی حمله کنید تا احتمال پیدا کردن یک گنجینه را داشته باشید.
elh.gh
‏1391/02/11
باسلام خداقوت با تشكراز ايده پردازان و طراحان اين بازي براي جالب تر شدن غرفه بازي در نمايشگاه بهتره كه اونجا رو تبديل به يه آبادي بكنيد و لباسهاي مبارزها رو بپوشيد و به هر كس كه به عنوان قهرمان انتخاب شده نشاني از قهرماني كه همان كلاه خود و كتيبه جاودان هست اعطا كنيد و نمادي از عصر پادشاهان به همه برنده هاداده شود تااون خاطره فقط در فضاي مجازي نماند و بلكه فراتر رود تا خودش عامل جذب بقيه شود كه البته بايد در آينده ،بازي تغييراتي بكند تا اثرات اخلاقي هم برروي بازيكن ها بگذارد. با آرزوي موفقيت
vahid
‏1391/02/14
سلام پايان بازي دوز و آتللو را جذاب تر نمايش دهيد و امكان گفتگوي آيكوني بازيگران در حين بازي را فراهم كنيد . با تشكر
مهدی
‏1391/02/19
شما میتوانید با دادن لباس های بازی به قهرمان ها و پخش صدای بازی درانجا محیط را طبیعیتر کنید ممنون دوستدار شما مهدی
MaKe a WiSH
‏1391/02/25
خیلی دوست دارم بیام نمایشگاه به ملت ثابت کنم این گین ساخت یه شرکت انگلیسی هست نه شما. اونم از رو تراوین. کاش میشد USECASEهای این پروژه خفن رو دید.
پاسخ عصر پادشاهان
1- ما هم خوشحال می شیم شما را ملاقات کنیم.

2- اون شرکت انگلیسی که اسمش TS information technology و سایت اش tsit.org و اسم استودیو بازی سازی آن TSITgames است، دقیقا شرکت خود ماست. زیرا ما دفتر فروش در انگلیس نیز داریم. البته شما که به نظر می رسه به اینترنت آشنا هستید، اگر Whois دامنه های آن شرکت انگلیسی و Whois دامنه های این بازی را مشاهده کنید، خواهید دید که همه به نام مدیر عامل شرکت و به اسم و آدرس دفتر ما در ایران می باشد.

3- دوست عزیز، کاش ما ایرانی ها یاد می گرفتیم، وقتی یک کار ارزنده ایرانی و ملی را می بینیم، باورش کنیم، حمایت اش کنیم و به آن افتخار کنیم. نه اینکه بدون تحقیق و بررسی و فقط از روی حدس و گمان خودمان آنرا تخریب نماییم و به خارجی ها نسبت اش بدهیم.
javad
‏1391/03/10
be nazare man in kar kami khatar nak hast yek seri ettefaghat to bazi miyofte ke to donyae majazi hast va hala mikhad biyad to donyaei vagheei ke emkan dare ba ta shannoj hamrah beshe pas mitalabe ke khayli deghat beshe t barkhordi sorat nagireh
پاسخ عصر پادشاهان
البته حضور قهرمانان برای دریافت جوایز اختیاری است و دوستانی که تمایل و یا شرایط حضور در نمایشگاه را ندارند، جوایز به آدرسشان ارسال خواهد شد.
خانواده
‏1391/03/11
سلام" یک ایده ی دارم که نمیدونم چقدز میتونه عملی باشه... متاسفانه بازهای انلاین و کلا اینترنت و کامپیوتر اینروزها باعث شده افراد خانواده ها کمتر زمان برای باهم بودند بگذارند..این رو تحقیقات عملی و اجتماعی هم ثابت کرده...ولی در خانه ی ما من .همسرم .و پسرم باهم این بازی را انجام میدیم و اتفاقا باعث شده که ارتباط بهتری رو به واسطه ی این بازی باهم داشته باشیم....بنظرم اومد میشه از طریق تبلیغ و تشویق(حالا به هرصورتی که ممکنه)مخصوصا در نمایشگاهی که خواهید داشت اکانتهای را که بصورت خانوادگی بازی میکنند را معرفی کرده و یا تشویق کنید.... ممنون از زحمتهای تیم عصر پادشاهان
پاسخ عصر پادشاهان
ایده جالبی است. حتما جوانب آنرا بررسی می کنیم.
اميرحسين
‏1391/10/16
بهههههههههههههههههههههههههترين بازي درطول عمرم
sarbandar21
‏1393/09/20
چرا نمی تونیم به شکار در جنگل اسرامیز بریم چرا نمیشه

ثبت نظر

از طریق فرم زیر می توانید نظرات خود نسبت به این مطلب را برای ما ارسال نمایید. دقت کنید که این قسمت برای مطرح کردن سوالات و مشکلات شما در مورد بازی نیست و برای پیگیری مشکلات خود در مورد بازی، می توانید از انجمن بازی و یا قسمت پشتیبانی که آیکن آن در پایین صفحه در داخل بازی موجود است، اقدام نمایید.

captcha

در صورتیکه نوشته شما غیر مرتبط با این مطلب و یا در حوزه پشتیبانی باشد، بررسی نخواهد شد