باشگاه اعضا و قهرمانان عصر پادشاهان افتتاح شد. با راه اندازی این باشگاه، هر بازیکن یک اکانت مرکزی در باشگاه عصر پادشاهان دارد و با این اکانت می تواند در هر سروری که خواست بازی کند و نیاز به ثبت مجدد اطلاعاتش نمی باشد.

کاربردهای مهم اکانت مرکزی
1- عدم نیاز به ثبت مجدد اطلاعات در هر سرور جدید و به خاطر نگه داشتن چندین نام کاربری و رمز
2- بازیکنان می توانند نام کاربری خودشان را در سرورها بعدی نیز حفظ کنند و از همان نام کاربری در سرورهای بعدی نیز استفاده نمایند.
3- کلیه مدال ها و افتخارات بازیکن در این باشگاه نگهداری می شود و از سرور یک تا سرور n همه اطلاعات در باشگاه ثبت خواهد شد. اعضای باشگاه در صورت تمایل می توانند، مدال ها، افتخارات و رزومه خودشون را در آنجا برای دوستانشون و یا همه به نمایش بگذارند.
4- این باشگاه در واقع یک جامعه مجازی و یک محفل دوستانه برای بازیکنان است که در کنار بازی، در یک محیط دوستانه با یکدیگر در ارتباط باشند.
5- برای اعضای این باشگاه، کارت هوشمند عضویت رسمی صادر می شود که این کارت هم برای شناسایی در مراحل اعطای جوایز کاربرد دارد و هم بازیکنان می توانند با این کارت از تعداد زیادی از فروشگاه های طرف قرارداد باشگاه با تخفیف خرید نمایند.
6- سیستم متمرکز شارژ و مدیریت سکه ها: از این پس شما می توانید در اکانت مرکزی خود تعداد سکه بخرید و آنها را بین اکانت هایتان توزیع نمایید و یا سکه هایی که در یک سرور به صورت جایزه دریافت کرده اید، به اکانت مرکزی خود منتقل کرده و از آنجا به سرور دیگری منتقل نمایید.
7- آلبوم افتخارات عصرپادشاهان: کلیه مدال ها و رتبه های بازیکنان که از سرور یک تا به انتهای عصر پادشاهان کسب می نمایند، در پروفایل آنها در اکانت مرکزی ثبت می شود و این بازیکن می تواند در سرورهای آینده، در صورت تمایل خودش، افتخاراتش در سرورهای گذشته را نیز به نمایش بگذارد.
8- جامعه مجازی عصر پادشاهان: به زودی بزرگترین جامعه مجازی تخصصی بازی ایران برای مخاطبین عصر پادشاهان راه اندازی خواهد شد. این جامعه مجازی به صورت تخصصی برای گیمرها طراحی شده است و محیطی بسیار صمیمانه و جذاب برای انتقال تجربیات بین بازیکنان و ارتباط نزدیک بین دوستان و هم اتحادی ها خواهد بود. با تکمیل ثبت نام افراد در سیستم اکانت مرکزی و آماده شدن سایر زیرساخت ها جامعه مجازی عصر پادشاهان افتتاح خواهد شد.

روال انتقال اکانت های فعلی شما ( سرور 1 و 2 و 3 و 4 و 5 ) به اکانت مرکزی :

1- ابتدا به آدرس http://account.kingsera.ir بروید و یک اکانت مرکزی جدید برای خود ایجاد نمایید.
2- سپس در همان http://account.kingsera.ir با اکانت مرکزی که ایجاد کرده اید، لاگین نمایید.
3- به منوی متصل کردن اکانت بروید و اکانت هایی که در سرورهای فعلی و گذشته ( سرور یک تا 5 ایران ) دارید را به اکانت مرکزی باشگاه خود متصل نمایید.
4- با متصل کردن هر اکانت برای ایمیل شما یک کد تاییدیه ارسال می شود که برای نهایی شدن اتصال باید آنرا وارد نمایید.
5- هر یک از اکانت های فعلی خود را که به اکانت مرکزی متصل نمایید، از آن پس می توانید با اکانت مرکزی خود در آن سرور لاگین کنید و نام کاربری و رمز قدیم شما در آن سرور غیر فعال می شود.

نکته: افرادی که در سرور 6 ثبت نام کرده اند، هم اکنون به صورت خودکار دارای یک اکانت مرکزی باشگاه می باشند و دیگر نیازی به ثبت نام مجدد ندارند. کافی است با همان نام کاربری و رمز سرور 6 خود وارد http://account.kingsera.ir شوند و سایر اکانت هایشان در سرورهای یک تا 5 را به اکانت مرکزی خود متصل نمایند.

نکته: هر یک از اکانت های خود را که به اکانت مرکزی متصل نمایید، آن اکانت اطلاعات قبلش اش غیر فعال می شود و برای ورود به آن سرور باید از نام کاربری و رمز مرکزی خودتان استفاده کنید. در نهایت که همه اکانت های خودتان را به اکانت مرکزی متصل کردید، دیگری نیازی به نام کاربری و رمز هیچکدام از آنها ندارید و در همه سرورها با همین نام کاربری و رمز مرکزی لاگین می نمایید.

نکته: نام کاربری مرکزی شما در سرورها نمایش داده نمی شود و همان نام کاربری قدیمی شما همچنان به عنوان نام مستعار در سرور نمایش داده می شود. در آینده نیز در صورتیکه در یک سرور جدید ثبت نام کنید، می توانید برای خودتان برای آن سرور خاص یک نام مستعار جدید انتخاب کنید. البته امکان استفاده از خود نام کاربریتان به عنوان نام مستعار نیز وجود دارد.

جولبون
‏1391/08/20
از این که این جا بازی میکنم خوش حلالم از همه ی شما ممنون
پاسخ عصر پادشاهان

احسان
‏1391/05/12
خسته نباشید. من یک دانش آموزم و خودتون با خبرید که مهر ماه مدرسه شروع میشه میخواستم بدونم زمان پایان سرور کی هستش قبل از مهر ماه یا بعد از اون؟
iragsarlak
‏1391/05/16
خیلی عالیه . تشکر بخاطر زحمت های که میکشید
محمد
‏1391/05/16
سلام ببخشید من که تو سرور 5 هستم چطور تو سرور 6 هم میتونم شهر خودم رو داشته باشم
pourya
‏1391/12/21
سلام خسته نباشید ببخشید من الان میخوام تازه بازی شروع کنم.و قبلا در سرور نبودم اکانت مرکزی ساختم ولی هرچی یوزر و پسورد ساختم باهاش نمیتونم وارد مثلا سرور 12 بشم. خواستم ببینم تکلیف چیه؟ از جایی دیگه باید ثبت نام کنم؟ اگه توضیح بدید ممنون میشم
پاسخ عصر پادشاهان
دوست عزیز، شما برای ورود به بازی باید در یکی از سرورها ثبت نام کنید. حالا اگر نام کاربری مرکزی ثبت نام کرده اید، کافی است که به از صفحه اصلی سایت kingsera.ir سروری را که می خواهید انتخاب نمایید و به بخش ثبت نام بروید و گزینه نام کاربری مرکزی دارم را انتخاب کنید و با اکانتی که ایجاد کرده اید، در سرور مورد نظرتان ثبت نام کنید.
کلا روش اینجوری است که شما یک اکانت مرکزی دارید و در هر سروری که خواستید با همان نام کاربری و رمز می توانید عضو شوید و در واقع اکانت های بازی مختلف را به اکانت مرکزی خودتون متصل  نمایید.
arm1374
‏1391/06/05
قابلیت مدیریت سکه ها از کی فعال میشود؟؟؟
پاسخ عصر پادشاهان
الان نصب شده و در حال تست است و حدود 20 شهریور آپلود خواهد شد.
کاظم
‏1391/06/09
سلام ببخشی من نمی دونم چطور وارد باشگاه شوم یک حساب در سرور مرکزی دارم ولی نمی دونم چزور وارد شوم
پاسخ عصر پادشاهان
آدرس بخش اکانتینگ باشگاه که : http://account.kingsera.ir  می باشد.

البته خود سایت اصلی باشگاه و جامعه مجازی هنوز افتتاح نشده است و ما منتظریم تا کار انتقال بازیکنان از حالت اکانت عادی به اکانت مرکزی خاتمه یابد.
omid
‏1391/06/09
سلام خسته نباشید من موقع بازی بهم ارور میده که باید از نام کاربری اکانت مرکزی استفاده کنم و اجازه ورود به بازی رو بهم نمیده نام کاربری اکانت مرکزی رو هم که استفاده میکنم اجازه نمیده باید چیکار کنم ؟ الان چند هفته هست این مشکل رو دارم خواهشا پیگیری کنید نام کاربری مرکزی و نام کاربری اکانتم یکی هست omid-shiraz
پاسخ عصر پادشاهان
در زمان لاگین کردن باید حتما نام کاربری مرکزی و رمز اکانت مرکزی خود را وارد نمایید. برای اینکه اط صحت اطلاعات خود مطمئن شوید به صفحه http://account.kingsera.ir بروید و از طریق گزینه "نام کاربری و مشخصات اکانت مرکزی ام را  به ایمیلم ارسال کنید" درخواست نمایید تا مشخصات اکانت مرکزی و اکانت های بازی شما برای شما ایمیل شود.

البته اگر رمز مرکزی خود را نیز فراموش کرده باشید ، از همان قسمت می توانید وارد فرآیند تغییر رمز شوید.
poryagheshlaghi
‏1391/06/14
باسلام خدمت شما من رمز عبورم رایادم رفته وتاییدی بازی را هم از ایمیلم پاک کردم و الان که میخوام رمزم را عوض کنم نیاز به تاییدی دارم اگر بخوام تاییدی جدید یاقبلی را بگیرم باید چیکارکنم الان دو روز است که آنلاین نشدم.
پاسخ عصر پادشاهان
شما می توانید مجددا از قسمت اکانت مرکزی و یا خود صفحه لاگین بازی درخواس ارسال کد تاییدیه مجدد برای شروع فرآیند تغییر و تعیین رمز جدید را بدهید
saman
‏1391/06/15
سلام رمز اکانت من رو یکی فهمیده من میخوام رمزام رو عوض کنم ولی بلد نیستم
پاسخ عصر پادشاهان
وارد http://account.kingsera.ir شوند و رمز خودتان را عوض نمایید.
majid
‏1391/06/16
سرور 6 از کجا ثبت نام میشه
پاسخ عصر پادشاهان
آدرس مستقیم صفحه ثبت نام : http://s6.kingsera.ir/signup.php
AMID-M
‏1391/07/20
سلام من از اطلاع رسانی شما خیلی خوشم اومد و خواستم ازتون بسیار تشکر کنم برای زحماتی که میکشید با تشکر AMID-M
mehdi
‏1391/08/14
سلام برادرم توی پردیس گیم بازی عصر پادشاهان ثبت نام کرده بود اما بعد از 4 روز بازی تمام شد حالا تکلیف اون سکه ها که خریده چی میشه؟ اکانت مرکزی هم نداره
پاسخ عصر پادشاهان
در این خصوص لطفا با بخش پشتیبانی بازی تماس بگیرید.
ehsan
‏1391/10/06
نمی شه به هرکسی به خاطر سرور 10 50سکه پاداش بدهید
پاسخ عصر پادشاهان
ما به هر بازی کن که در سرور های قبلی بازی کرده باشد، به ازای هر سرور که بازی کرده است 10 سکه پاداش خواهیم داد.به شرطی که مراحل راهنمای اول بازی را به طور کامل انجام داده باشد.
ghesar
‏1391/11/24
عالیه.ممنون
مهساافشین
‏1392/11/02
خیلی عالیست
amin13579
‏1392/11/27
براي خريد سكه حتما بايد رمز دوم داشته باشيم
h2h2
‏1392/11/30
سلام اونایی که کارت ندارند چه ط.ر سکه بخرند لطفا جواب
پاسخ عصر پادشاهان
به زودی امکان خرید سکه از طریق تلفن و پیامک نیز فراهم خواهد شد.
رها504
‏1393/09/29
خیلی خوب بود
$amirkhashen$
‏1394/03/12
واقعا بازی زیبایی است

ثبت نظر

از طریق فرم زیر می توانید نظرات خود نسبت به این مطلب را برای ما ارسال نمایید. دقت کنید که این قسمت برای مطرح کردن سوالات و مشکلات شما در مورد بازی نیست و برای پیگیری مشکلات خود در مورد بازی، می توانید از انجمن بازی و یا قسمت پشتیبانی که آیکن آن در پایین صفحه در داخل بازی موجود است، اقدام نمایید.

captcha

در صورتیکه نوشته شما غیر مرتبط با این مطلب و یا در حوزه پشتیبانی باشد، بررسی نخواهد شد