در بسیاری از بازی های استراتژیک تنها یک هدف و یک مسیر وجود دارد و این باعث می شود که بازیکن های کوچکتر بعد از طی چند ماه از بازی دیگر انگیزه ای برای ادامه بازی نداشته باشند، زیرا توان رقابت با بازیکن های بزرگ برای هدف اصلی را ندارند. اما در عصر پادشاهان، بازی داری اهداف مختلفی است که از یک بازیکن کوچک با یک شهر تا بازیکن های بزرگ با صدها شهر، انگیزه دارند تا آخرین روز سرور به بازی خود ادامه بدهند.

اگر بخواهم کمی مسئله را بیشتر توضیح بدهم.

1- اهداف کوچک: جایزه های نقدی و غیر نقدی ( به ارزش 50 تا 500 هزار ریال ) واقع در واحه های گینگیزها. برای یافتن این جوایز شما به ارتش بزرگی نیاز ندارید.

2- اهداف میانی: یافتن کلیدها جهت ورود به کلوب قهرمانان + دریافت جایزه نقدی ( 500 هزار ریال + یک میلیون ریال )

3- اهداف بزرگ: یافتن و تسخیر قلعه اصلی حاوی کلاه خود قدرت و کتیبه جاودان و نوشتن اسم خود در کتیبه + ورود به کلوب طلایی قهرمانان

4- هدف نهایی ( در episode های اولیه)ک سه روز مقاومت در برابر سایر بازیکن ها و گینگیزهایی که می خواهند کتیبه جاودان را پس بگیرند. پس از این سه روز مقاومت شما صاحب صندوق ویژه حمل کتیبه می شوید که این در سرورهای بعدی و در کلوب طلایی بسیار برای شما مفید می باشد.

در ضمن در طول مدت بازی اصلی شما می توانید در بازی های کوچک داخل بازی مثل نبرد افکار ( بازی دوز و بازی اتللو )، شکار پرندگان، جنگل پر حادثه ( به زودی) نیز به رقابت با سایرین بپردازید و لحظاتی پر از هیجان را تجربه کنید.

عصر پادشاهان، دنیای پر از هیجان برای همه


امير
‏1391/02/02
سلام چطور ميشه عضو بازي شد وبازي كرد با تشكر
پاسخ عصر پادشاهان
به صفحه اصلی سایت http://www.kingsera.ir بروید و بر روی دکمه شروع بازی کلیک کنید و یک سرور را انتخاب نمایید.
امیر
‏1391/02/03
دوباره تا دیر وقت بازی کردن و صبح خواب ماندن و غرغر صاحبکار شنیدن چیکار کنم عشقه دیگه
حسین
‏1391/02/01
سلام برای رسیدن به اهداف 1 و 2 چه کار باید بکنیم چرا بعضی شهر ها توی نقشه سیاه نشون داده میشن ؟
پاسخ عصر پادشاهان
فقط  کافیه بازی کنید و به اطلاعیه های حین بازی توجه کنید
رها
‏1391/02/13
چرا نمي تونم ثبت نام كنم و بهم اجازه بازي نمي ده
پاسخ عصر پادشاهان
فقط ثبت نام در سرور یک بسته شده است. زیرا سرور در مرحله آخر خود قرار دارد

اما شما می توانید در سرور 2 و 3 ثبت نام نمایید.
hosein R
‏1391/02/14
با احترام باید بگم اصلا این خرفتون رو قبول ندارم . من تقریبا 1ماه بعد از شروع سرور 1 اومدم. خودمم یه اتحاد بزرگ دارم. اماهیچ کش جز اونایی که از اول بازی بودن جایزه نمیگیرن. چون هرکس غیر از اونا جایزه ای نظیر کلید یا گنجینه بدست بیاره. اونا حمله میکنن بش و ازش میگیرن. پس تو این بازی فقط ابر قدرت ها پیروزن. ضعیف ها هم ضعیف تر میشن. ممنون.
پاسخ عصر پادشاهان
به صورت کلی این درست است که افراد بزرگ بیشتر جایزه می گیرند، اما چون محدودیت خزانه وجود دارد و محدودیت فاصله جهت تسخیر جوایز و در ضمن برخی جوایز مثل کیسه های سکه کلا قابل غارت توسط سایرین نیستند، همیشه فرصت برای بازیکن های کوچک نیز برای کسب جایزه وجود دارد.

در ضمن همه بازی جوایز نقدی آن نیست، عصر پادشاهان جذابیت های گوناگونی را برای سلیقه های مختلف کنار هم جمع کرده است ( بازی استراتژیک ، نبرد افکار ، بازی های 3D کاملا اکشن  و . . . ) تا همه از لحاظی که در عصر پادشاهان سپری می کنند لذت ببرند.
مهدی
‏1391/02/17
چطوری می تونم شهر دوم بسازم؟
پاسخ عصر پادشاهان
به انجمن و یا راهنمای بازی مراجعه نمایید.
ali88
‏1391/02/20
سلام لطفا سرور 4 هم افتتحاح كنيد ممنون
پاسخ عصر پادشاهان
سرور4 نیز به زودی پیش ثبت نام اش آغاز می شود.
خسرو
‏1391/02/20
سلام 2 تا سوال دارم، 1 - میشه بگید دقیقا چیجوری جمعیت افزایش پیدا میکنه؟ 2 - کلید طلایی رو چیجوری باید پیدا کرد ؟ یعنی داستانش چیه؟ ممنون
پاسخ عصر پادشاهان
سوالات خودتون را در انجمن مطرح نمایید.
محمد
‏1391/02/24
سلام.اگر زمان شروع بازی بعد رمز و نام دکمه ی مرا بخاطر بسپار را زدیم برای لغو چکار باید بکنیم
پاسخ عصر پادشاهان
سوالات خود را در انجمن مطرح نمایید.
رضا
‏1391/02/26
با سلام و خسته نباشید...یه سوال داشتم...میخواستم ببینم وقتی قهرمان اوردیم چطوری باید به جاهایی که هیچ سکنه ای نداره بریم و اونجا را بگیریم؟ باید موقع رفتن گزینه ی غارتو بزنیم یا نبرد....من متوجه نمی شم...ممنون
پاسخ عصر پادشاهان
سوالات خود را در انجمن و یا پشتیبانی مطرح نمایید.

ثبت نظر

از طریق فرم زیر می توانید نظرات خود نسبت به این مطلب را برای ما ارسال نمایید. دقت کنید که این قسمت برای مطرح کردن سوالات و مشکلات شما در مورد بازی نیست و برای پیگیری مشکلات خود در مورد بازی، می توانید از انجمن بازی و یا قسمت پشتیبانی که آیکن آن در پایین صفحه در داخل بازی موجود است، اقدام نمایید.

captcha

در صورتیکه نوشته شما غیر مرتبط با این مطلب و یا در حوزه پشتیبانی باشد، بررسی نخواهد شد